جک پارکینگی


جک درب پارکینگ بازویی و جک کنترلی ریلی برای ریموت دار کردن درب حیاط ساختمان و پارکینگ: بهترین مارک جک پارکینگی درب کنترلی اتوماتیک کدام است؟ قیمت جک درب پارکینگ در مرکز فروش محصولات اتوماتیک با نرخ مصوب همراه با نصب جک برای درب ورودی حیاط و پارکینگ محاسبه می‌گردد.

فروش جک برقی و نصب بهترین انواع جک درب پارکینگ ایرانی و خارجی در ایمن صنعت که قیمت جک درب پارکینگ برای اتومات و کنترلی کردن درب پارکینگ را با نرخ مصوب به مشتریان گرامی ارائه میدهد. در دهه اخیر به صورت متداول از جک برقی جهت کنترلی کردن درب حیاط و ریلی پشت درب اتوماتیک پارکینگ مورد استفاده قرار گرفته است و بیشتر برج‌های مسکونی، بانک ها، بیمارستان‌ها و اماکن پرتردد به درب کنترلی اتوماتیک مجهز شده اند.

جک برقی یا جک پارکینگی دربازکن که با ریموت قابلیت اتومات کردن درب حیاط خودرویی را دارا است در تنوع مدل‌های جک درب پارکینگ با توجه به برند آن کارکرد و عمر متفاوتی را دارد. مجموعه ایمن سنترال با نازلترین قیمت جک درب برقی پارکینگ را نصب و راه اندازی می‌کند. شکل و نوع پیاده‌سازی جک پارکینگی با توجه به کاربری آن‌ها متفاوت است اما در نهایت این تکنولوژی یعنی درب اتوماتیک امروزه مورد استقبال عموم قرار گرفته است.


جک پارکینگی

بهترین مدل جک برقی پارکینگی

امروزه جک درب پارکینگ یکی از ملزومات ساختمان‌ها شده است و کسی دیگر حاضر نیست از خودرو پیاده شود و درب پارکینگ را بازکند. جک پارکینگی بازار بزرگی دارد که در آن هم جک باکیفیت وجود دارد هم جک بی‌کیفیت. بنابراین برای خرید جک پارکینگی بهتر است نکاتی را بدانید تا شمارا برای خرید این محصول راهنمایی کند. حتما قبل از خرید جک پارکینگی طول و وزن حدودی هرلنگه درب را به دست بیاورید، زیرا دانستن طول و وزن درب اهمیت زیادی دارد و معمولا برای درب‌های باطول هر لنگه ۲/۵متر از شفت‌های متوسط و برای بیشتر از ۲/۵متر از شفت‌های بلند جک در استفاده می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین قطعاتی که برای درب‌های پارکینگی نیاز است جک میباشد، که مکمل درب‌های پارکینگی است. در واقع درب بدون جک کارکرد صحیحی نخواهد داشت و با مشکلات متعددی دچار میشود. بطور خلاصه میتوان گفت که جک‌های پارکینگی سرعت مکانیزم باز و بسته شدن درب را در اختیار دارد و از برخورد درب با فشار جلوگیری میکند تا هیچ آلودگی صوتی تولید نشود. جک‌ها انواع مختلفی دارند که هریک متناسب با شرایط و درب مخصوص به خود به کار گرفته خواهند شد. جک‌های درب‌های لولایی دو شاخه میباشند که اکنون با بررسی کردن آن‌ها شما را با این قطعه بیشتر آشنا خواهیم کرد.


قیمت جک درب پارکینگ

جک درب بازکن برقی پارکینگ چیست؟

جک برقی درب بازکن پارکینگی وسیله ای است که به شما این امکان را می دهد تا درب های پارکینگ خودروی خود را به راحتی از راه دور باز و بسته کنید. مخصوصاً برای افرادی که در رسیدن یا بلند کردن اجسام سنگین مشکل دارند، مانند افراد مسن یا افراد دارای معلولیت جسمی مفید است. این دستگاه برای نصب در گاراژ شما طراحی شده است و می تواند با اکثر انواع درب های پارکینگ از جمله درب های سکشنال و کج کار کند.


خرید جک پارکینگی

چرا باید به فکر خرید جک درب بازکن برقی پارکینگ باشید؟

اگر از تلاش برای باز و بسته کردن دستی درب گاراژ خود خسته شده اید، جک درب بازکن برقی پارکینگ راه حل مناسبی برای شماست. با استفاده از این دستگاه می توانید به راحتی درب پارکینگ خودرو خود را از راحتی وسیله نقلیه یا منزل خود با ریموت کنترل کار کنید. جک درب بازکن برقی پارکینگ نیز امنیت گاراژ شما را بهبود می بخشد و به شما امکان می دهد به سرعت درب را ببندید و از دسترسی غیرمجاز جلوگیری کنید.


هزينه برقي كردن درب پاركينگ

قبل از خرید جک درب بازکن برقی پارکینگ چه فاکتورهایی را باید در نظر بگیرید؟

قبل از خرید، مهم است که چندین فاکتور را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که بهترین ارزش را برای پول خود دریافت می کنید. از جمله این عوامل می توان به نوع و اندازه درب پارکینگ، وزن درب، میزان صدای تولید شده توسط دستگاه و دوام مواد مصرفی اشاره کرد. همچنین باید قیمت دستگاه و هزینه نصب را نیز در نظر بگیرید، زیرا این موارد بر بودجه کلی شما تأثیر می گذارد.


قیمت درب ریموت دار پارکینگ

قیمت جک درب بازکن برقی پارکینگ چقدر است؟

هزینه جک درب بازکن برقی پارکینگ بسته به برند، اندازه و ویژگی های دستگاه متفاوت است. با این حال، با توجه به راحتی و مزایای امنیتی افزوده، به طور کلی یک سرمایه گذاری ارزشمند در نظر گرفته می شود. هنگام در نظر گرفتن قیمت دستگاه، مهم است که صرفه جویی طولانی مدت در زمان و تلاش ناشی از استفاده از درب بازکن برقی را در نظر بگیرید.


اجرت نصب جک درب پارکینگ

آیا می توانید خودتان جک درب بازکن برقی پارکینگ نصب کنید؟

در حالی که امکان نصب جک درب بازکن برقی پارکینگ توسط خودتان وجود دارد، توصیه می شود برای اطمینان از نصب ایمن و صحیح دستگاه از یک متخصص حرفه ای استفاده کنید. نصب نادرست می تواند به درب گاراژ شما آسیب برساند یا برای خود یا دیگران خطری ایجاد کند. یک نصاب حرفه ای همچنین می تواند در مورد بهترین نوع دستگاه برای نیازهای خاص و پیکربندی گاراژ شما مشاوره ارائه دهد.


جک بازویی درب ورودی آپارتمان

نصب جک درب بازکن برقی پارکینگ چه مزایایی دارد؟

نصب جک درب بازکن برقی پارکینگ مزایای زیادی فراتر از راحتی و امنیت دارد. همچنین می تواند ارزش کلی خانه شما را با افزودن یک ویژگی مدرن و نوآورانه بهبود بخشد. علاوه بر این، یک درب بازکن برقی می تواند به کاهش ساییدگی درب پارکینگ شما کمک کند و همچنین خطر تصادفات یا صدمات ناشی از کار دستی را به حداقل برساند. به طور کلی، جک درب بازکن برقی پارکینگ یک سرمایه گذاری عملی و ارزشمند برای هر کسی است که به دنبال بهبود عملکرد و ایمنی گاراژ خود است.


جک درب پارکینگ ارزان

جک درب بازکن برقی پارکینگ چگونه کار می کند؟

جک درب بازکن برقی پارکینگ با استفاده از موتوری کار می کند که از طریق یک سیستم واگن برقی به درب گاراژ متصل می شود. موتور زمانی فعال می شود که کنترل از راه دور یا دکمه دیواری را فشار دهید، چرخ دستی را در امتداد ریل بکشید و در را باز یا بسته کنید. این دستگاه معمولاً دارای ویژگی های ایمنی مانند سنسورهایی است که در صورت وجود موانعی در مسیر بسته شدن درب را متوقف می کند.

جک های برقی درب بازکن پارکینگی چه ویژگی های پیشرفته ای دارند؟

بسیاری از جک‌های درب بازکن برقی پارکینگ مدرن مجهز به ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند سازگاری با گوشی‌های هوشمند، سیستم‌های پشتیبان باتری در صورت قطع برق و تایمرهای بسته شدن خودکار هستند. برخی از دستگاه‌ها حتی دارای ردیاب‌های حرکتی هستند که می‌توانند چراغ‌ها را روشن کنند یا هنگام تشخیص حرکت در گاراژ آلارم‌ها را فعال کنند.


ساختار جک درب پارکینگ

آیا الزامات نگهداری برای جک های برقی درب بازکن پارکینگی وجود دارد؟

مانند تمام دستگاه های مکانیکی، جک های برقی درب بازکن پارکینگی برای اطمینان از عملکرد مطلوب و جلوگیری از خرابی نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارند. این شامل روغن کاری قسمت های متحرک دستگاه، بررسی باتری و سنسورها و بازرسی وضعیت کلی دستگاه است. توصیه می شود حداقل سالی یک بار تعمیر و نگهداری حرفه ای را انجام دهید.

آیا جک درب بازکن برقی پارکینگ در صورت خرابی قابل تعمیر است؟

بله، اکثر جک های درب بازکن برقی پارکینگ در صورت خرابی قابل تعمیر هستند. با این حال، سطح تعمیر مورد نیاز به میزان آسیب و اینکه آیا دستگاه هنوز تحت گارانتی است یا خیر بستگی دارد. در برخی موارد، ممکن است تعویض کل دستگاه به جای تعمیر آن مقرون به صرفه تر باشد.

نصب جک درب بازکن برقی پارکینگ چقدر طول می کشد؟

زمان نصب جک درب بازکن برقی پارکینگ بسته به پیچیدگی نصب و تجربه نصاب متفاوت است. با این حال، به طور متوسط، نصب بین 2-4 ساعت طول می کشد. مهم است که این زمان را در تصمیم خرید خود لحاظ کنید و مطمئن شوید که زمان کافی برای فرآیند نصب اختصاص داده اید.


بهترین مارک جک درب پارکینگ

جک درب بازکن برقی پارکینگ را از کجا می توان خریداری کرد؟

جک های درب بازکن برقی پارکینگ را می توان از خرده فروشان مختلفی از جمله فروشگاه های لوازم خانگی و بازارهای آنلاین خریداری کرد. مهم است که قبل از خرید تحقیق کنید و نظرات خود را بخوانید تا مطمئن شوید که دستگاهی با کیفیت بالا با قیمت منصفانه دریافت می کنید. علاوه بر این، خرید از خرده‌فروشی را در نظر بگیرید که خدمات نصب را برای ساده‌تر کردن فرآیند ارائه می‌دهد.


راهنمای خرید جک درب پارکینگ

ساختار جک درب پارکینگ

جک‌های پارکینگ معمولا در دو ولتاژ کاری ۲۲۰.۲۴ولت به بازار عرضه می‌شوند. جک‌های پارکینگی ۲۲۰ولت قدرت بیشتری نسبت به جک‌های ۲۴ ولت دارند ولی این جک‌ها به دلیل متناوب بودن جریان برق شهر در ترددهای بالا داغ کرده و ممکن است سوئیچ دمایی آن‌ها قطع کرده و جک برای مدت ۳۰دقیقه تا زمان خنک شدن توقف کند. اما جک‌های پارکینگ ۲۴ولت در ترددهای بالا داغ نمیشود و عملکرد بهتری دارد. درصورت قطع برق نیز جک‌های ۲۴ولت به دلیل امکان نصب باطری پشتیبان میتوانند کار کنند ولی جک‌های ۲۲۰ولت این امکان را ندارد.

پس اگر درمکانی زندگی میکنید که قطع جریان برق زیاد است بهتراست از جک پارکینگ ۲۴ولت استفاده کنید. البته استهلاک و هزینه خدمات جک‌های ۲۴ ولت بیشتراست و باطری آن‌ها تقریبا هر ۲یا۳سال یک بار باید تعویض شود. پس اگر درتهران یا شهری که قطع برق کمی درآن است زندگی میکنید بهتر است از جک پارکینگ ۲۲۰ولت استفاده کنید. جک‌های ۲۴ولت خیلی کمتر از ۲۲۰ولت دربازار وجود دارد و حتی باید از برندهای معتبر خریداری شود مانند BFT زیرا تولید آن نیاز به دقت بالاتری دارد. به هیچ عنوان از جک پارکینگ ۲۴ولت ارزان قیمت که ساخت شرکت‌های نامعتبر هستند استفاده نکنید.

جک‌های هیدرولیکی با قدرت و توان بالایی که دارند، در درب‌های ورودی پارکینگ وسیع و سنگین مورد استفاده قرار میگیرند، مانند درب‌های پارکینگی صنعتی. این نوع جک در برابر تردد بالا مشکلی نخواهد داشت و بی‌نقص عمل خواهد کرد. یکی از ویژگی‌های مثبت این جک نسبت به جک‌های دیگر هزینه استهلاک پایین آن است که کاملا برای مصرف کننده مقرون بصرفه است در واقع این درب با فشار روغن کار خواهد کرد. این نوع درب از نظر ایمنی یک سر و گردن از باقی جک‌های درب ورودی پارکینگی بالاتر است و به گونه‌ای عمل میکند تا اعتماد هر مصرف کننده‌ای را جلب نماید. هزینه تهیه این درب‌ها بالا میباشد و شما هر فصل احتیاج به سرویس درب خواهید داشت که میتوان مهم تربن ویژگی منفی درب را همین مورد نامید.

جک پارکینگی برای درب لولایی

جک پارکینگی یک سیستم مکانیکی یا هیدرولیکی می‌باشد که بروی درب لولایی نصب می‌کنند تا بدون دخالت دست و با استفاده از یک ریموت امکان باز و بسته شدن درب فراهم شود. در توضیح ساده‌تر جک پارکنگی مکانیکی برای درب‌های سبک‌تر و تردد محدودتر استفاده می‌شود و جک هیدرولیکی برای تردد بالا و درب‌های سنگین. در مواردی که درب لولایی بسیار ظریف است و در صورت استفاده از جک پارکینگی به زیبایی درب لطمه وارد می‌شود و … می‌توان از جک زیرسطحی استفاده کرد که به جک نامرئی هم معروف است. نصب این نوع جک پیچیده‌تر از جک پارکینگی می‌باشد و برای نصب آن نیاز به فونداسیون و زیرسازی می‌باشد. در این صفحه با انواع جک زیر سطحی و نوع کارکرد آن آشنا خواهیم شد.


جک درب ورودی

جک پارکینگی بازویی و ریلی

پکیج جک درب پارکینگ اتوماتیک بازویی یا لولایی شامل: ۲ عدد بازو، برد مدار فرمان به همراه باکس و ترانس، ۲ عدد ریموت، یک جفت چشمی فتوسل، و فلاشر و متعلقات نصب می‌باشد. البته در پکیج‌های جک نایس و لایف شامل یک عدد ریموت می‌باشد. پیکج جک درب پارکینگ ریلی شامل: موتور ریلی، ۴ متر شانه فلزی، ۲ عدد ریموت، یک جفت چشمی فتوسل، فلاشر و متعلقات نصل می‌باشد. برخی برندها شامل شانه فلزی نمی‌باشند.

جک درب پارکینگ یک سد محکم و ایمنی برای مراقبت از پارکینگ و ساختمان شما می‌باشد. درب‌های معمولی ساختمان‌ها خیلی راحت توسط یک اهرم و یا هل دادن باز می‌شود که ماشینها و خانه شما را در خطر جدی قرار می‌دهند، اما زمانی که برای درب پارکینگ خود جک تهیه فرمایید کار را برای سارقین بسیار سخت کرده اید، زیرا اینگونه درب‌ها سنگین‌تر می‌شوند و دارای قفل برقی میباشند که اهرم یا فشار روی آن‌ها کارساز نمی‌باشد. علاوه بر این مزیت باعث راحت شدن و ساده‌تر شدن کارشما می‌شود دیگر نیاز نیست برای ورود ماشین خود به پارکینگ از ماشین پیاده شوید و درب را باز کنید، با فشردن یک دکمه درب به طور اتوماتیک باز و بسته می‌شود.

سفارش جک درب کنترلی

با گذر زمان و پیشرفت جوامع، درب‌های دستی و ساده، جای خود را به درب‌های اتوماتیک داده‌اند. استفاده از درب‌های اتوماتیک در پارکینگ‌ها و همچنین اماکنی مانند: منازل، ادارات، شرکت ها، مغازه‌ها و… به امری متداول تبدیل شده است. این درب ها، از اجزای مختلفی ساخته می‌شود که یکی از آن‌ها جک می‌باشد؛ کار و وظیفه‌ی جک در درب پارکینگ، باز و بسته کردن آن است.

این کار به وسیله‌ی یک ریموت و زدن دکمه در بازکن، به طور کاملاً اتوماتیک انجام می‌گردد. حال ساختار جک برقی درب پارکینگ به چه صورت است؟ با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم. پیش‌تر گفتیم که کار جک باز و بسته کردن درب اتوماتیک می‌باشد. در درب‌های پارکینگ اتوماتیک نیز جک همین عمل را انجام می‌دهد. پس می‌توان گفت که یک عضو اصلی و مهم در ساختار درب پارکینگ جک می‌باشد، که خراب شدن آن، کل کار در را مختل خواهد کرد، پس باید به نوع و کیفیت آن توجه بسیار شود.


جک درب ایتالیایی

جک برقی پارکینگ

جک‌های پارکینگی به دو دسته جک بازویی و جک ریلی کشویی تقسیم میشوند. نوع جک برقی به نوع در بستگی دارد و بسته به نوع درب، وزن و عرض درب در برندها و مدلهای متفاوت می‌باشد. V۲، BFT, FAC, Flay یوتاب و… از جمله این برندها می‌باشند. فروش و نصب انواع جک درب کنترلی (بازویی) این روزها رونق گرفته و استقبال روز افزونی از این نوع درب کنترلی می‌شود. انواع این جک‌های برقی را ایمن سنترال ارائه داده است که هر کدام از این‌ها علاوه بر اینکه از نظر کیفیت و قیمت جک درب حیاط با هم تفات دارند هر کدام برای کاربرد مشخصی ارائه شده اند.

انتخاب یک جک درب پارکینگ ارزان خیلی هم ساده نیست چون محصولات این دسته تنوع بسیار بالایی دارند. و برای انتخاب نیاز به مشاوره و استفاده از نظر کارشناسان دارید. جک درب پارکینگ در ایران عمری تقریبا بیست‌ساله دارد. اما تولید آن خیلی جدیدتر است. قبل ازاین نمیشد زیاد به محصولات ایرانی اعتماد کرد و در حال حاضر با خیال راحت میتوان دست به انتخاب محصولات ایرانی زد. چون این محصولات امتحان خودشان را پس داده اند.


جک کنترلی پارکینگ

جک بازویی پارکینگ

جک بازویی در پارکینگ ریلی V۲ آیروس ۱۲۰۰ یک محصول جدید از کمپانی وی تو ایتالیا بوده و جایگزین قوی‌تری نسبت به محصول قدیمی همین شرکت یعنی وی تو گلد ۱۲۰۰ (V۲ Gold ۱۲۰۰) که تا ۸۰۰ کیلوگرم قدرت داشت، شده است. لازم بذکر است که موتور جک ریلی وی تو گلد ۱۲۰۰ طرفداران بسیاری داشت و یکی از موتورهای درب ریلی بسیار نرم و بسیار کم اصطحلاک میباشد. وی تو آیروس جک ریلی است که با تجربه ساخت مدل‌های موفق پیشین خود کاملا به روز شده است و همسو با روند تغییرات در سطوح فناوری و نیازهای جدید طراحی شده است. این محصول جدید چند وقتی است وارد بازار ایران شده است و تجربه نصب این محصول بسیار موفق بوده است.


بازوی درب حیاط

جک درب کشویی

جک درب ریلی Ayros ۱۲۰۰ V۲ بای درب‌هایی کارایی دارد که قابلیت باز شدن را به صورت یک سمت دارند اما یکی از ضروری‌ترین نیازهای نصب جک ریلی داشتن دیوار معادل یا بزرگتر از عرض درب میباشد تا در زمان باز شدن درب فضای حرکتی برای درب ایجاد شود. جک ریلی آریوس ۱۲۰۰ قابلیت جابجایی درب‌هایی تا ۱۲۰۰ کیلوگرم و حداکثر تردد با ۴ متر ریل را دارد. از طرفی این موتور پر قدرت ایتالیایی ۶۰۰ وات است. ولتاژ کارکرد ۲۲۰ ولت دارد و حداکثر تردد با ۴ متر ریل را تا ۱۸ بار در ساعت دارد. مدار فرمان این مدل جک پارکینگی V۲ مدار فرمان دیجیتال پیشرفته و مجهز به LCD می‌باشد جهت آشکارسازی وضعیت فعال در بد جک کشویی وی تو آیروس ۱۲۰۰ دارای کلید خلاص کن در کنار جک ریلی وتو آیروس ۱۲۰۰، تا در زمان قطه شدن برق به صورت دستی بتوان درب را جا بجا کرد.


درب بازکن پارکینگ

جک درب ریلی

شرکت سیماران یکی از بزرگترین برندهای تولید کننده انواع جک برقی پارکینگی و موتورهای ریلی درب اتوماتیک پارکینگ می‌باشد. این شرکت که جزو پیشگامان تولید در این بخش می‌باشد با حدود نیم قرن تجربه در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی سیستم‌های حفاظتی همیشه سعی در طراحی و ارائه‌ی محصولات با کیفیت و ادغام دانش و خلاقیت در تولید داشته است. شاید بتوان نقطه عطف شرکت سیماران در محصولاتش را اطمینان بالا از کیفیت و ماندگاری بالای آن دانست که همین نکته دلیلی بر جلب رضایت مشتریان به این برند داخلی می‌باشد.

جک درب پارکینگ سیماران فراز

شرکت جک برقی سیماران ابتدا محصولات خود را در زمینه جک درب پارکینگ با موتور پروتکو ایتالیا به بازار عرضه می‌کرد و توانست تا از این موضوع رضایت مشتریان مصرف کننده را نیز بدست آورد. با گذشت زمان و با تجربه‌تر شدن تیم تحقیق و توسعه کمپانی سیماران و پی بردن به نکات ضعف و قوت جک‌های پارکینگی دیگر، این جک پارکینگی ایرانی توانست تا با بومی‌سازی تمامی قطعات خود روانه بازار شود. البته جک فراز سیماران در سری S از یک خلاص کن سوییچی استفاده کرد که نسبت به جک‌های با خلاص کن آلنی دارای امنیت بالاتری می‌باشد و به نوعی برگرفته از کشور ایتالیا که خود زادگاه جک پارکینگی در دنیا می‌باشد، است.

باید اشاره داشت که تفاوت‌هایی بین دو مدل درب اتوماتیک فراز سیماران مدل S۴ و جک پارکینگی سیماران مدل S۶ می‌باشد. مهمترین تفاوت این دو این است که فراز S۴ برای دربهایی با طول هر لنگه ۲٫۵ متر و وزن ۳۵۰ کیلو مناسب است و جک پارکینگی فراز S۶ برای دربهایی با طول ۴ متر و وزن ۲۵۰ کیلوگرم در بیشترین طول مناسب است. به طور کلی باید اشاره داشت که این محصولات برای به کار رفتن در اماکن تجاری، اداری، مسکونی با تردد متوسط مناسب هستند.

از نکات مشترک بین جک درب پارکینگ سیماران مدل S۴ و جک پارکینگی سیماران مدل S۶ می‌توان به استفاده این دو مورد از مدار فرمان Q۷۰ اشاره کرد. این مدار فرمان که به تازگی جایگزین مدار فرمان Q۶۰ پروتکو شده است دارای مزیت‌های بیش‌تری است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره داشت: عدم نیاز به کارت قفل برقی برای اتصال به قفل برقی
زمان جداگانه باز و بسته شدن به صورت مجزا برای هر جک
قابلیت فست کلوز
تایم گذر پیاده یا نفر رو


جک بازویی پارکینگ

جک بازویی برقی سیماران

جک درب برقی درب اتوماتیک پروتکو مدل (LEADER ۴) محصول شرک پروتکو (Proteco) بوده که از با کیفیت‌ترین جک‌های برقی موجود در بازار می‌باشد. پروتکو (Proteco) یک شرکت قدیمی ایتالیایی و با سابقه درخشان در زمینه تولید جک‌های برقی می‌باشد. اولویت‌های تولید محصول در این شرکت به ترتیب کیفیت، خدمات و قیمت مناسب است که در راستای رضایت مشتری این فرایند با نظارت دقیق متخصصین این شرکت انجام می‌شود. جک درب اتوماتیک لیدر ۴ پروتکو قابلیت کارکرد در هر شرایط اقلیمی را دارد و می‌تواند با زاویه بیشتر از ۹۰ درجه باز شود. علیرغم ظاهر ساده و کلیشه‌ای آن این جک برقی کاملا برای کاراکردهایی با تردد بالا قابل اعتماد است، شفت بلند و پیستونی (۴۰ سانت) آن به شما این امکان را می‌دهد که این جک برقی را برروی هر نوع درب و حتی درب‌های تک لنگه بتوانید نصب کنید.

نصاب جک درب اتوماتیک پروتکو

محصولات جک درب پارکینگ بی‌اف تی (BFT) که سالهاست از ایتالیا به ایران وارد می‌شود یکی از متنوع‌ترین و کامل‌ترین سیستمهای جک درب پارکینگ اعم از هیدرولیکی و الکترومکانیکی را دارا می‌باشد. گارانتی کلیه محصولات این شرکت دوساله است. بی‌اف تی ایتالیا کار خود را در سال ۱۹۸۱ میلادی در زمینه صنایع الکترونیکی استارت زد و به صورت تخصصی‌تر به زمینه‌های جک درب پارکینگ، راهبند، سیستم‌های کنترل دسترسی و…وارد شد و البته امروزه یکی از قطب‌های تولید کننده لوازم کنترل تردد به حساب می‌آید. بی‌اف تی همواره خود را متعهد به یک قانون و سیستم اخلاقی می‌داند که از سال ۲۰۱۳ به طور جدی تصویب کرده است که آن هم کار و تلاش جدی در جهت کسب رضایت مشتری می‌باشد. جک پارکینگی بی‌اف تی در کنار راهبند امروزه یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند به شمار می‌رود.


جک درب ویلا

نصب جک برقی بی‌اف تی

با توجه به انواع مختلف جک پارکینگی موجود در این عرصه و رقابت تنگاتنگ آن‌ها با یکدیگر چنانچه قصد خرید جک اتوماتیک را دارید و اگر کیفیت و دوام آن برای شما اهمیت دارد بهتر است جک پارکینگی BFT مدل فوبوس (Phobos) را از یاد نبرید. چرا که جک برقی بی‌اف تی یکی از پر سابقه ترینها در زمینه دربهای اتوماتیک است، طراحی ایتالیایی و بدنه تمام آلومینیوم آن نمایانگر یک سیستم زیبا و بدون نقص است. مدار فرمان جک برقی پارکینگ BFT با نام تالیا که به تازگی با مدل قدیمی‌تر آن تعویض و به روز شده است یکی از کارامدترین تابلو فرمانهای جک برقی BFT است. سیستم هوشمند برخورد با مانع، ولتاژ برق ۲۴ ولت، تردد نا محدود، ریموت کد متغیر، مواد اولیه بسیار با کیفیت و بی‌نیاز بودن به سرویس و نگهداری و گارانتی طولانی مدت از ویژگیهایی قابل توجه این جک برقی اتوماتیک محسوب می‌شود. درضمن بهتر است برای نصب درب برقی BFT فوبوس از متخصصین نصب همین جک بهره بگیرید. ریموت جک اتوماتیک بی‌اف تی دارای برد بلند میباشد که برای استفاده آسانتر کاربران طراحی شده است.


جک برقی درب حیاط

جک پارکینگی فادینی Fadini ایتالیا

جک پارکینگی فادینی (FADINI) محصول کشور ایتالیا می‌باشد و به عنوان یکی از اولین متخصصین در زمینه درب‌های اتوماتیک می‌باشد. جک پارکینگی فادینی دارای تنوع محصولات زیاد است و بر رویانواع درب‌های مکان‌های مسکونی، تجاری و سازمانی قابل نصب می‌باشد. جک پارکینگی فادینی مناسب برای درب‌های دو لنگه، لولایی پارکینگی است و با پوشش مقاوم و با دوام، مناسب برای کار مداوم می‌باشد. جک پارکینگی فادینی هیدرولیکی می‌باشند و غالبا برای دربهایی با تردد بالای ۳۰ مرتبه در ساعت استفاده می‌گردند. برخی از مشخصات فنی مشترک جک پارکینگی فادینی:

دارای قابلیت آزاد شدن در مواقع اضطراری است. جک پارکینگی فادینی از براکت‌های بسیار مستحکم و ضد زنگ طراحی شده است. قدرت جک پارکینگی فادینی در مدل‌های مختلف حداکثر طول هر لنگه در از ۱٫۸ متر الی ۷ متر می‌تواند باشد. دارای حرکت دو سرعته هستند و قابلیت تردد ۸۰ بار در ساعت را دارند. دارای موتور هیدرولیکی با قابلیت بای پس می‌باشد. بدنه فلزی قوی این جک باعث شده در شرایط آب و هوایی مختلف قابل استفاده باشد.

جک پارکینگی فک FAAC ایتالیا

جک پارکینگی فک (FAAC) محصول کشور ایتالیا می‌باشد. جک پارکینگی فک یکی از قابل اطمینان‌ترین و قدیمی‌ترین جک‌های برقی موجود در بازار است، پیشینه کمپانی فک و گارانتی بالا این دستگاه او را از سایر هم ترازان خود متمایز می‌سازد. این جک پارکینگی معمولا با کاور آلومینیومی اضافه و شفت فولادی ضخیم، در دمای بالا و ترددها زیاد، مقاومت خوبی را از خود نشان داده است. اهمیت این جک پارکینگی در طراحی، کارایی بسیار نرم و بی‌سروصدا، و دوام آن در تمام شرایط جوی مختلف می‌باشد.

جک پارکینگی فک بیشترین کاربرد را در پروژه‌های نصب درب پارکینگی در ایران دارند. قدرت و کیفیت خوب این جک پارکینگی باعث محبوبیت هر چه بیشتر این برند شده است. جک‌های بازویی الکتروهیدرولیک فک در مدل‌های مختلف در بازار هستند که مناسب برای درب‌های دولنگه مسکونی که حداکثر طول هر لنگه در ۳ متر و درب‌های دولنگه تجاری و صنعتی که حداکثر طول هر لنگه در۷ متر می‌تواند باشد. کمپانی فک به صورت تخصصی در تولید سیستم‌های جک پارکینگی هیدرولیک فعالیت دارد. ولی با تولید جک الکتروماتیک نشان داد که می‌خواهد بازار خود را در سیستم‌های الکترومکانیک و جک ارزان قیمت حفظ کند. این جک پارکینگی برای ساختمان‌ها با رفت و آمد کم، پایین‌تر از ۱۵ واحد می‌باشد. دارای دوام و عمر بالایی میباشد. جک‌های الکتروماتیکی قدرت هر لنگه در تا ۳۵۰ کیلو گرم را دارد. جک مدل ۴۱۲ یکی از پر فروشترین محصولات در بازار ایران را دارد و برای درب‌های ساختمانی تردد پایین توصیه می‌شود.


جک درب آهنی

نصب جک درب پارکینگ خودرو

همچنین اگر وزن هر لنگه درب تا ۳۵۰ کیلوگرم باشد از جک‌های سبک وزن و بالای ۳۴۰ کیلو از جک‌های سنگین‌تر استفاده میشود. مقدار تردد روزانه نیز در انتخاب جک پارکینگی بسیار موثراست، برای ترددهای بالای ۲۰ واحد بهتراست از جک‌های درب پارکینگ هیدرولیک استفاده کنید که با فشار روغن کارمی کنند و در ترددهای بالا داغ نمی‌کنند. اما برای ترددهای زیر ۲۰واحد می‌توانید از جک‌های پارکینگی الکتروموتور استفاده کنید. قیمت این جک‌ها بسیار ارزان‌تر هستند. با داشتن این اطلاعات و گذاشتن آن در اختیار کارشناس جک پارکینگ، میتوانید از مدل‌های مناسب که قابلیت انجام کارشما را دارند مطلع شوید. حال برای انتخاب برند مناسب برای اتوماتیک کردن درب پارکینگ به یاد داشته باشید که از برندهایی استفاده کنید که شناخته شده باشند و شرکت خدمات دهنده آن معروف و مشخص باشد.

جک پارکینگی برای افزایش طول عمر و بهبود کارایی نیازمند نگهداری می‌باشد بنابر این در هر باری که از جک برقی پارکینگ استفاده می‌کنید به حرکت و صدای باز و بسته شدنش گوش کنید تاصدای اضافی از آن به گوش‌تان نرسد. جک برقی پارکینگ به علت استفاده زیاد در طول سال احتمالاً به تدریج پیچ و مهره‌شان شل می‌شود بنابراین سعی کنید هر از چند گاهی آن‌ها را محکم کنید. یکی از دلایلی که باعث می‌شود طول عمر این درب‌ها کم شود این است که جک درب پارکینگ متعادل و بالانس نباشند و درنتیجه این امر باعث می‌شود که بازکننده درب اتوماتیک پارکینگ از فشار بیشتری برای باز کردن درب استفاده کند و در نتیجه طول عمر درب پارکینگ اتوماتیک کاهش پیدا کند.

یکی از کارهای دیگری که می‌توانید انجام دهید تا درب اتوماتیک عمر بیشتری داشته باشد روغن کاری قسمت‌های متحرک درب می‌باشد که زمان زیادی را از شما نخواهد گرفت. در این درب‌ها کابل‌ها وظیفه بازو بسته کردن را برعهده دارند بنابراین در صورت خرابی به هیچ عنوان با آن‌ها کاری نداشته باشید و آن را بدست متخصصین و تعمیرکاران بسپارید زیرا این کابل‌ها بسیار قدرتمند هستند که حتی می‌توانند اعضای بدن را قطع کنند و حتی باعث مرگ شوند. در صورتی که جک درب اتوماتیک پارکینگ دچار آسیب و شکستگی شد باید تعویض شود تا مانع از ورود باد و باران به داخل پارکینگ شوید.

جک پارکینگی از بهترین محصولات برای حفظ امنیت درب

جک درب‌های اتوماتیک پارکینگ در حفظ امنیت سازه تاثیری زیادی دارند زیرا این درب‌ها به صورت اتوماتیک باز و بسته می‌شوند که این موضوع می‌تواند بر روی ورود و خروج خودروها کنترل بیشتری داشته باشد. درب پارکینگ که به صورت دستی و عادی باز و بسته می‌شوند احتمال ورود اشخاص ناشناس به دلیل باز ماندن درب بر اثر خطای انسانی را افزایش میدهند اما درب‌های اتوماتیک اینگونه نیستند و به طور خودکار بعد از باز شدن بسته میشوند که این موضوع امکان ورود افراد ناشناس را به طور کامل به صفر میرساند. امروزه باز و بسته کردن درب‌های پارکینگ بسیار آسان‌تر از گذشته شده است و دیگر نیازی به استفاده از نیروی انسانی بدین منظور وجود ندارد.

جک برقی پارکینگ از تجهیزاتی است که کمک میکند تا بدون اینکه نیازی به دخالت انسان وجود داشته باشد درب باز و بسته شده و همچنین امنیت ساختمان نیز تا حد زیادی تامین شود. جک برقی پارکینگ به دو دلیل میتواند در تامین امنیت ساختمان و خودروهای داخل پارکینگ نقش داشته باشد. یک دلیل که باعث شده تا جک‌های برقی پارکنیگ بتوانند امنیت سازه را فراهم کنند باز و بسته شدن خودکار و اتوماتیک درب میباشد. درب‌هایی که بصورت دستی باز و بسته میشوند ممکن است به دلیل خطای انسانی باز بماند و همین این موضوع اجازه ورود به سارقین به داخل پارکنیگ و حتی منازل را میدهد. اما جک‌های درب برقی پارکینگ به دلیل اینکه بصورت اتوماتیک باز و بسته میشوند و انسان در باز و بسته شدن آن‌ها دخالت ندارد میتوانند با باز کردن و همچنین بستن بموقع درب از ورود سارقین جلوگیری بعمل آورند.

جک‌های برقی پارکینگ با ریموت کنترل باز و بسته میشوند و از قفل‌های فیزیکی که با کلید باز و بسته میشوند کمک نمیگیرند. همین موضوع یعنی باز و بسته شدن با ریموت کنترل امکان باز کردن قفل توسط سارق را به صفر رسانده‌اند و تنها در صورتی باز و بسته خواهند شد که اجازه از طرف فرد صادر شود. جک‌های برقی پارکینگ در حفظ آرامش ساختمان نیز تاثیرگذار هستند زیرا درب‌ها را بسیار آرام و بدون آنکه کوبیده شوند باز و بسته میکنند. اگر قرار بر باز و بسته شدن درب توسط انسان باشد احتمال کوبیده شدن درب‌ها نیز وجود خواهد داشت.

جک پارکینگی در مدل‌های متفاوتی در بازار موجود است که جنس‌های مختلفی دارند. اما برای اتوماتیک نمودن درب‌های لولایی بایستی جند فاکتور را مد نظر قرار داد تا بتوان بهترین بهره را از خرید خود برد. ایمن سنترال، مسیر انتخاب را با چند نکته اساسی برای شما ساده خواهد کرد. جک‌های درب پارکینگ یک مکانیسم مکانیکی، هیدرولیکی و یا پنوماتیکی دارند که پس از نصب بر روی درب‌های لولایی امکان باز و بست درب را تنها با فشردن دکمه ریموت کنترل فراهم می‌کند. برتری جک‌های هیدرولیکی نسبت به مکانیکی‌ها امکان تردد بسیار بالا و همچنین درب‌های بسیار سنگین و صنعتی می‌باشد.


برق اضطراری درب پارکینگ

انواع جک پارکینگی

در حال حاضر استفاده از جک برقی درب حیاط اتوماتیک بسیار رواج یافته است. درب اتوماتیک پارکینگ یکی از انواع جک درب ورودی می‌باشد که به علت سهولت در استفاده بسیار مورد استفاده ساختمان‌ها و سازمان‌ها و شرکت‌ها قرار گرفته است. قبلاً برای قرار دادن ماشین در پارکینگ نیاز به پیاده و سوار شدن از ماشین بود ولی با حضور جک برقی پارکینگ فقط با زدن یک دکمه ریموت، درب به راحتی باز می‌شود و نیازی به پیاده شدن از ماشین نمی‌باشد. بعد از عبور ماشین از درب نیز جک برقی پارکینگ بسته می‌شود و به این ترتیب در زمان بسیار صرفه جویی می‌شود.

درب بازکن اتوماتیک پارکینگی در انواع مختلف تولید و عرضه شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به درب اتوماتیک ریلی پارکینگ، جک درب لولایی، درب اتوماتیک زیرسقفی وجک پارکینگی زیر سطحی و بسیاری دیگر از انواع درب اتوماتیک پارکینگ نام برد که با توجه به نیاز هر شخص یا سازمان می‌توان یکی از آن‌ها را انتخاب کرد. یکی از انواع این درب‌ها که از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است درب اتوماتیک لولایی پارکینگ می‌باشد. علت این محبوبیت، باز و بسته شدن این درب‌ها هم سمت داخل و هم به سمت خارج می‌باشد. این نوع درب‌ها جزء درب‌های سنگین محسوب می‌شوند.

جک پارکینگی انواع مختلفی دارد، لذا مصرف کنندگان این کالاها در انتخاب آن‌ها به چند نکته میبایست دقت کنند:

۱ – برند جک پارکینگی

شاید بتوان به جرات گفت که شرکت سازنده جک پارکینگی مهم‌ترین نکته در انتخاب این محصول است؛ هم اکنون در سراسر دنیا برندهای بسیار زیادی هستند که در زمینه تولید درب‌های کنترلی فعالیت دارند، برند سازنده شاخص کیفیت یک درب اتوماتیک است، برندهای مطرح بازار ایران را میتوان جک پارکینیگی یال، سیماران، سوزوکی، پویادر، گارد، بتا، محک و …دانست.

جک‌های پارکینگی سری S و Conte برند بریزی تولید ایتالیا بوده و سری B برند بریزی تحت لیسانس ایتالیا و مونتاژ ایران است.

۲ – طول جک بازویی

طول بازوی جک پارکینگی از عوامل مهم انتخاب صحیح جک پارکینگ میباشد، همواره طول بازشو و طول عرض بسته جک میبایست متناسب با طول هر لنگه درب و زاویه بازشوی آن ارتباط مستقیم دارد.

طول بازشوی درب اتوماتیک ریلی بستگی به چرخندگی موتور آن دارد، جک پارکینگی ریلی یا کشویی توسط دنده شانه‌ای نصب شده روی درب باز یا بسته میشود.

۳ – وزن درب پارکینگ

وزن درب را ویژگی اصلی انتخاب نوع جک میشمارند، وزن درب در صورتی که بیش از حد قدرت موتور درب باشد، جک پارکینگ متحمل فشار زیادی بوده و در نتیجه درگیر تعمیرات و در نتیجه خرابی خواهد بود.

در وجه مقابل آن، در صورتی که وزن درب خیلی کمتر از قدرت جک باشد فشار ووارده به در بیشتر از حد معمول بوده و درب به صورت ضربه‌ای باز و بسته خواهد شد.

پس در نتیجه وزن درب میبایست با قدرت وزنی جک مطابقت داشته باشد.

۴ – ساز و کار انتقال قدرت

در خرید جک‌های پارکینگی همواره مساله‌ای پیش رو است که آن را نوع موتور جک تلقی میکنند، موتور جک‌های پارکینگی در دو نوع الکتروهیدرولیک و الکترومکانیک تولید میشوند.

جک پارکینگی الکتروهیدرولیک

جک‌هایی با نوع موتور الکتروهیدرولیک با بهره وری از قدرت فشار بازوی هیدرولیک و متعلقات آن اقدام به حرکت و باز و بسته کرد درب مینماید، جک‌های پارکینگی الکتروهیدرولیک به دلیل نیاز به تکنولوژی بالاتر متاسفانه در کشور خودمان تولید نمیشوند و از کشورهایی همچون ایتالیا، چین، اسپانیا، آلمان و … وارد میشوند. جک پارکینگی هیدرولیک دارای قدرت بالاتر، کارکرد نرم‌تر و عمر مفید بیشتر میباشد.

جک الکترومکانیک

جک‌های الکترومکانیک که نوع رایج‌تری از آن است، بیشتردر مجتمع‌های مسکونی، ساختمان‌ها، ادارات، درب ویلا، درب‌های ماشین رو و کارگاهی و … مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع جک پارکینگی به علت عرضه به قیمت مطلوب‌تر، سهولت در دسترسی به تعمیرات و قطعات، کارکرد آرام و بیصدا، مصرف انرژی کم و… بسیار بیشتر از جک‌های الکترو هیدرولیک مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع از جک پارکینگی بر اساس قدرت دهی نیروی مکانیکی و ماردون حرکت و باز و بسته میگردد.

عوامل مهم در انتخاب جک پارکینگی خوب

عوامل دیگری چون نوع مدار فرمان، زاویه بازشو، قابلیت دو زمانه، نوع خلاص کن، مدت گارانتی و شرکت ارائه دهنده، محل ساخت، یراق آلات، مقاومت و کلاس آب و هوایی، متعلقات، سازگاری با سایر دستگاه‌ها و… در انتخاب نوع جک پارکینگی شما دخیل خواهند بود.
جک‌های پارکینگی مناسب نصب پشت درب

جک‌های پارکینگی مناسب ایرانی در بازار جک پارکینگی یال، جک پارکینگی سوزوکی، جک پارکینگی بریزی و … برندهای مطمئن و معتبری هستند که میتوان با خیال راحت از آن‌ها خرید کرد. جک‌های پارکینگی معمولا سیستم‌های برقی هستند که در صورت استفاده ناصحیح، باز و بسته شدن بیش از حد، عدم رسیدگی و سرویس به موقع، فشار بیش از حد به موتور جک، اختلال جریان برق‌رسانی و … دچار خرابی و استهلاک بیشتر می‌شوند.


تنظیم جک درب پارکینگ

درب کنترلی اتوماتیک پارکینگ

اصولآ تمام درب‌های پارکینگ و یا درب‌های بزرگ مجهز به سامانه اتوماسیون هستند و استفاده از این سیستم میتواند سرعت عمل را در رفت و آمد افزایش دهد و همچنین از اتلاف انرژی جلوگیری کند برای مثال شما در یک کوچه باریک و پر رفت و آمد زندگی میکنید و زمانی که به ورودی پارکینگ خود میرسید و از جک برقی بهره نمیبرید مجبور به توقف میشوید تا درب را به صورت دستی باز کنید با این کار هم خودروی شما مدتی روشن میماند و هم شما ترافیک کوچکی را در کوچه درست کرده‌اید که اگر درب پارکینگ اتوماتیک بود هیچ کدام از اینها به وقوع نمی‌پیوست.
کاربرد دیگر این سیستم امنیت آن است حالا برای مثال و برعکس مثال بالا شما در یک کوچه بسیار خلوت زندگی میکنید و باز هم درب برقی ندارید حال شما باید از خودرو پیاده شوید و درب را دستی باز کنید که اگر کسی در کمین شما باشد بهترین موقع برای حمله به شماست. از دیگر کاربردهای جک ریموتی میتوان به کنترل تردد افراد و یا محدود کردن آن و یا نصب این سیستم به دستگاهای امنیتی و نظارتی میباشد.

جک برقی پارکینگی یا جک درب پارکینگ: متداولترین نوع درب اتوماتیک جک پارکینگی درب آپارتمان‌ها می‌باشدکه درب ورودی شما را تبدیل یه یک درب برقی نموده و از طریق ریموت درب اتوماتیک قادر به کنترل و باز و بسته نمودن آن هستید. البته خود جک پارکینگی خود نیز انواع مختلفی را شامل می‌گردد: سیستم‌های اتوماسیون جک برقی را می‌توان براساس سیستم عملکرد در دو دسته اصلی هیدرولیک و الکترومکانیک (گیربوگسی) جای داد.

جک درب اتوماتیک پارکینگ (تک لنگه)

از یک لنگه درب تشکیل شده که به طرف راست یا چپ باز می‌شود. دربهای تک لنگه یک فضای نود درجه‌ای را کاملا باز می‌نماید و امکان رفت و آمد اتومبیل را در مسیر پارکینگ راحت‌تر می‌کند. باید اضافه کرد که استفاده از قفل برقی در دربهای اتوماتیک تک لنگه ضروری می‌باشد و در صورت نبود قفل برقی احتمال خطر باز شدن درب بر اثر فشار زیاد بالا می‌باشد.

این نوع از جک بازویی در مکان‌هایی استفاده می‌شوند که از یک سمت فضای زیادی وجود داشته باشد. برای نمونه ساختمان‌هایی که در طبقه همکف و یا در زیر زمین پارکینگ دارند بیشترین استفاده را از این نوع درب پارکینگی دارند.
درب پارکینگی تک لنگه قابلیت نصب در پارکینگ‌های مسقف و ساختمان‌های شمالی و حیاط دار را دارند، اما توصیه می‌شود از لحاظ فنی این دربها در ساختمان‌هایی که درب پارکینگ آن زیر واحد ساختمان است استفاده نشوند. به این علت که عرض این درب به طور معمول از ۲٫۳۰ متر به بالاست و اگر جک پارکینگ دو سرعته نباشد هنگام بسته شدن سرعت درب کم نمی‌شود و کوبیده می‌شود و باعث آلودگی صوتی می‌گردد.

جک درب اتوماتیک پارکینگ (دو لنگه)

قالب و فرم این دربها به این صورت است که دو لنگه درب در کنار هم قرار گرفته و باز شدن دربها توسط جک‌ها فضای خوبی را برای تردد وسایل نقلیه فراهم می‌سازد. دربهای دولنگه بیشترین استفاده را دارد و می‌توان گفت بیش از ۸۰ درصد دربهایی که در کشور وجود دارد ازاین نوع می‌باشد. درب اتوماتیک دو لنگه در ساختمان‌های مسقف و یا حیاط دار استفاده می‌شود و به اندازه‌ی طول هر لنگه درب، باید فضا داخلی آن را آزاد گذاشت تا جای خالی برای باز و بسته شدن درب محیا باشد.


جک درب ورودی ساختمان

جک پارکینگی چیست؟

به بازوهایی که برای باز و بسته کردن درب‌ها به صورت اتوماتیک به کار گرفته میشوند جک پارکینگی گفته میشود. جک پارکینگی قابلیت نصب بر روی انواع درب ها، درب‌های تک لنگه، درب‌های دو لنگه، درب‌های سنگین و بزرگ دارد. با تعبیه‌ی جک پارکینگی روی انواع درب دیگر نیازی نیست برای هر بار ورود و خروج از ماشین پیاده شوید یا کسی دیگری این کار را برای شما انجام دهد، بلکه درب‌ها به صورت خودکار باز و بسته میشوند و در وقت و هزینه‌ی شما صرفه جویی میکنند.
انواع جک برقی برای درب‌های کنترلی کدامند؟

جک بازویی تک لنگه: این نوع جک برروی درب‌های بزرگ که یک تکه هستند نصب میشود و وظیفه باز و بسته کردن در به عهده همین یک جک می‌باشد. جک بازویی برای درب‌های دو لنگه: برای درب‌های پارکینگی که دو درب دارند و از وسط باز میشوند استفاده میشود که این مدل درب، بسیار رایج می‌باشد. جک ریلی: این جک‌ها معمولا برای درب‌های بزرگ و یا در جاهایی که فضا برای باز شدن لولایی درب کم است، استفاده میشود.

برای انتخاب درب‌های اتوماتیک و جک پارکینگی به چه نکاتی باید توجه گردد؟

وزن هر لنگه درب، میزان جمعیت ساختمان، تعداد واحدهای موجود و تردد در طول ۲۴ ساعت شبانه روز، عرض هر لنگه درب.
جک‌های پارکینگی در عملکرد با یکدیگر چه تفاوت‌هایی دارند؟

زاویه باز شونده درب‌ها، ولتاژ مصرفی برق، جنس چرخ دنده‌ها، تایمر جهت بسته شدن درب‌ها درصورت عمل نکردن ریموت.


اجزا جک پارکینگ

برند و مدل جک درب پارکینگ

حتما برای شما هم پیش آمده که برای باز کردن درب پارکینگ خود مجبور شوید تا از خودرو خود پیاده شوید و اقدام به باز کردن درب پارکینگ خود کنید اما پیاده شدن از ماشین در هوای سرد و بارانی و برفی کمی سخت است و به قولی تنبلی را برای شما دارد اما اگر کمی بیشتر فکر کنیم میبینیم که واقعا پیاده شدن از خودرو در شرایط نامساعد هوایی واقعا سخت است فرض کنید در باران شدید با ید حداقل یک دقیقه‌ای زمان برای باز کردن قفل‌ها و چفت‌های درب وقت بگذارید و به قول قدیمی‌ها زیر باران موش آب کشیده شوید و کاملا خیس شوید.

البته این مشکل فقط شما نیست اغلب افراد این مشکل را دارند و درب‌های آنان برقی و اتوماتیک نیست و بایستی این مشقت باز کردن درب را به خود بدهند اما پیش خود میگوئید که با این همه پیشرفتی که در علم وجود دارد و با این همه افزایش تجهیزات تکنولوژی واقعا چرا فکری برای این درب‌ها نکرده‌اند تا برای باز و بسته کردن آن این همه مشقت نکشیم! بله درست است اما این مشکل در حال حاظر حل شده است و تا ده سال پیش میشد از این مشکل گلگی کرد فقط کافیست که یک مقدار به زبان عامیانه سر کیسه خود را شل کنید و کمی بودجه را برای حل مشکل درب در نظر بگیرید حتما در برخی از ساختمان‌ها و پارکینگ‌ها دیده‌اید که درب‌ها دارای ریموت هستند و به طور خودکار توسط یک ریموت کنترلر درب باز و بسه میشود در واقع چیزی که شما میخواهید اینجاست.

نصب جک پارکینگی

نصب جک پارکینگ زمان زیادی نیاز دارد بنابراین منطقی نیست هزینه نصب رایگان باشد، زیرا مانند تلوزیون نیست که فقط سیم آن را داخل پریز بزنید. اگر فروشنده به شما گفت هزینه نصب رایگان است بدانید که هزینه نصب را بر روی جک کشیده است. اگرتعداد ریموتهای مورد نیاز شما زیاد است بجای ریموت اصلی از ریموت‌های چینی ویا ایرانی استفاده کنید زیرا ریموتهای اصلی قیمت بالایی دارند. اما با نصب یک رسیور رله به مدار فرمان جک در میتوانید به تعداد دلخواه ریموت ارزان قیمت کد دهی کنید. برای مناطقی که قطع برق زیاد است از جکهای پارکینگ ۲۴ ولت که قابلیت نصب باتری بکاپ دارند استفاده کنید که شامل دو عدد باتری ۱۲ ولت میباشند که بهتر است هر کدام ۷ امپر باشد. نصب قفل برقی روی درب باعث امنیت بیشتری میشود تا در صوردت فشار درب از جهت بیرون لای دربها باز نشود. مخصوصا برای دربهای تک لنگه که طول درب زیاد است حتما باید از قفل برقی استفاده شود.

بهتر است برای نصب جک پارکینگی با یک تکنسین متخصص همکاری کنیم تا بتوانیم پروژه‌ای اصولی‌تر تحویل بگیریم، صنایع الکترونیک س‌ها، بزرگترین مرکز پخش، فروش، نصب و پشتیبانی سیستم‌های حفاظتی و امنیتی با دارا بودن بیش از ۱۵ اکیپ نصب و کادر فروش مجرب و کادر خدمات و تعمیرات حرفه‌ای و کار بلد، سال هاست که در زمینه فروش، نصب و تعمیر تجهیزاتی چون جک پارکینگی، کرکره برقی، آیفون تصویری، دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، راهبند اتوماتیک و سیستم‌های کنترل تردد فعالیت مینماید، این مجموعه در حال حاضر بزرگترین شرکت ارائه خدمات در این زمینه در سطح کشور عزیزمان میباشد.

خرید اینترنتی جک درب برقی

یکی از وقتگیرترین امورات روزانه که هرروز همه با آن روبرو می‌شوند، باز و بسته کردن درب پارکینگ منزل می‌باشد که در هر دو صورت ورود و یا خروج از پارکینگ، علاوه بر زحمت و سنگینی کار و اینکه برای خانم‌ها امریست بعضاً طاغت فرسا، باید بیرون از پارکینگ جهت بستن یا باز کردن درب پارکینگ خودرو را رها کرده و این خود از نظر ایمنی بسیار خطرناک میباشد. یکی از راه‌های مناسب برای رهایی از این مشکل اتوماتیک کردن درب‌ها با نصب جک پارکینگی و یا تعمیر جک پارکینگی می‌باشد.

اینکه موتور خودرو رابعضاً روشن رها می‌کنند تا درب پارکینگ را باز یا بسته نمایند، خود تهدیدی است جدی، و هموار نمودن راه دزدیدن خودرو برای دزدان است. از سویی حتی اگر تمامی موارد ایمنی را رعایت نمایند، باز هم نمیتوانند وسط کوچه یا خیابان خودرو را پارک کنند تا درب پارکینگ راببندند یا باز کنند. زیرا که در بیشتر مواقع در شهرهای بزرگ و شلوغی چون تهران قالبا جای پارک خودرو در کوچه و خیابان جزو نایاب ترین‌ها میباشد و راننده مجبور میشود خودرو را یا دوبله پارک کند که موجب ایجاد تراکم ترافیک میشود یا باید تا صدها متر دورتر خودرو را پارک کند. یکی از راه‌های مناسب برای رهایی از این مشکل اتوماتیک کردن درب‌ها با نصب جک پارکینگی و یا تعمیر جک پارکینگی می‌باشد.


جک بازویی درب ورودی

نصب جک پارکینگی با ولتاژ پایین ۱۲ یا ۲۴ ولت

برای نصب جک پارکینگی و یا تعمیر جک پارکینگی با ولتاژ پایین ۱۲ یا ۲۴ ولت را میتوان به برندهای BFT ساخت ایتالیا و زومر ساخت آلمان و یوتاب و بتای ساخت ایران اشاره نمود. البته برندهای زیادی از این نوع وجود دارد ولی ما در اینجا به چند موردی که اشاره کردیم دلیل برتری این برندها نمیباشد و صرفا جهت مثال ذکر شده اند.

برای نصب جک پارکینگی و یا تعمیر جک پارکینگی ولتاژ پایین را اصولا برای پارکینگ‌های پر رفت وآمد استفاده میکنند که بدلیل تردد بالا و میزان استفاده بیشتر از، موتورها داغ نمی‌شوند و از برخی از برندهای این نوع را بعنوان جک‌های تردد نامحدود یاد می‌شود و تعداد دفعات باز و بسته کردن در ب بصورت پشت سر هم هیچ آسیبی به این نوع ااز جک پارکینگی نمیرساند. ولی در میزان عمرمفید موتور آن تاثیر گذار است.

از مشخصات دیگر جک‌های پارکینگی به وجود میکرو سوییچ، لیمیت سوییچ میتوان اشاره کرد که این سیستم برای جلوگیری از آمپر کشی موتورهای جک‌های پارکینگی طراحی شده اند. لذا برخی از جکهای پارکینگی ۲۲۰ولت ولتاژ بالا نظیر جک نایس (Nice) نیز از این سیستم پشتیبانی می‌کنند. در حقیقت این سیستم در افزایش عمر مفید آن بسیار موثر بوده و باعث عملکرد بهتر مدار فرمان میشود.

در برخی از نصب جک پارکینگی و یا تعمیر جک پارکینگی ولتاژ پایین بجای سیستم میکروسوییچ یا لیمیت سوییچ از سیستم اینکودر استفاده می‌شود. به شکلی اگر توسط یک سنسور تعداد دورهای شفت و ماردان گیربکس جک را شمارش نموده و ذخیره می‌نماید و در هر بار باز و بسته شدن جک با همان تعداد دور موتور را متوقف می‌نماید تا از فشار آمدن و آمپرکشی موتور جلوگیری نماید. بطور مثال؛ در جک‌های پارکینگی کوجی (cuci) بجای سیستم میکروسویچ، از اینکودر استفاده می‌شود.
نصب جک پارکینگی با ولتاژ قوی ۲۲۰ ولت

برای نصب جک پارکینگی با ولتاژ قوی ۲۲۰ ولت به آن دسته از جک‌های پارکینگی گفته میشود که موتور آن‌ها با استفاده از برق ۲۲۰ ولت یا ۳ فاز کار می‌کنند. البته موتورهای ۳ فاز بسیار کم و برای درب‌های بسیار سنگین مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین استفاده از این موتورها تقریبا به صفر رسیده و بجای استفاده از این موتورهای پر مصرف میتوان از جک‌های هیدرولیکی استفاده کرد.

جک‌های پارکینگی ۲۲۰ ولت بدلیل قدرت بیشتر نسبت به ولتاژ پایین بیشتر مورد توجه مردم و همچنین بدلیل اینکه برنامه ریزی آسانتر، خرابی و تعمیرات کمتر، و همچنین دارای حساسیت کمتری در نصب جک پارکینگی و یا تعمیر جک پارکینگی، نسبت به ولتاژ پایین، از استقبال بیشتری از سوی نصاب‌ها و فروشندگان برخوردار هستند.

نقش خازن در نصب جک پارکینگی ۲۲۰ ولت

موتورهای ۲۲۰ ولت در نصب جک پارکینگی و تعمیر جک برقی پارکینگی همزمان با استفاده از برق ۲۲۰ ولت شهری از خازن‌هایی نیز جهت راه اندازی و ایجاد اختلاف فاز در جریان دور معکوس موتورها و همچنین افزایش قدرت آن استفاده می‌کنند. میزان قدرت میکروفاراد خازنها در انواع جک پارکینگی متفاوت است و هر جک طبق استانداردی که تولید کننده آن برای آن تعریف کرده، باید خازن مناسب آن جک نصب شود.

بطور مثال، در نصب جک پارکینگی و تعمیر جک پارکینگی دو لنگه معمولی که با سیستم الکترو مکانیک کار میکنند اغلب از خازنهای بین ۵ تا ۱۰ میکروفاراد استفاده می‌شود و در موتورهای ریلی بسته نوع و قدرت موتور، از خازن‌های قوی تا ۱۶ میکروفاراد نیز استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که خازن‌های جک پارکینگی ۲۲۰ ولت به صورت مصرفی بوده و بعد مدتی استفاده ضعیف شده و باید آن‌ها را تعویض نمود. از علائم نشان دهنده ضعف خازن، ضعیف شده و کم شدن سرعت و قدرت جک پارکینگی و بعضا نبستن کامل درب می‌باشد که در صورت مشاهده این موارد حتما با تکنسین مربوطه تماس گرفته و نسبت به تعویض خازنهای آن اقدام نمایید.

آسانی در تردد خودرویی از پارکینگ‌ها با کمک جک درب اتوماتیک همیشه به یک امر مهم، در جوامع امروزی تبدیل گشته است. روزانه پیشرفته‌ترین خط تولید در کارخانه‌ها راه اندازی، و جدیدترین و پرکاربردترین کالاها را به بازارها معرفی می‌کنند. جک درب پارکینگی که از سال ۱۹۷۰ و با عملکرد هیدرولیکی ساخته شده اند، انقلابی بزرگ در آسانی تردد خودرویی از درون منزل‌ها ایجاد کردند. جدید بودن این نوع سیستم و کارکرد هیرولیکی آن‌ها باعث شد خریداران این محصولات، در قشر پر در آمد جامعه باشند. شرکت و کمپانی نو ظهور در آن زمان برای به دست آوردن تمامی بازار، محصولاتی ارزان ولی با کیفیت بالا تولید کردند، تا قشر متوسط جامعه به این محصولات دسترسی تمام کمالی را داشته باشند.


قیمت نصب جک درب پارکینگ

جک بازویی

جک‌های ریلی و بازویی درب‌های اتوماتیک که به صورت هوشمند باز و بسته می‌شوند و به دو شکل مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده از ریموت دستی و یا استفاده از حسگر چشمی. درب‌های جک دار (هیدرولیکی، پنوماتیک و گیربکسی) که در دسته درب اتوماتیک قرار دارد. با بهره گیری از سیستم هیدرولیکی و الکترومکانیکی خود، از یک ریموت دستی استفاده می‌کنند.

جک بازویی در مواقع لازم به باز و بسته شدن در کمک می‌کند. مورد استفاده اصلی این درب ها، بیشتر برای تردد آسان و ایجاد امنیت بالا در پارکینگ می‌باشد. نوع دیگری از درب‌های اتوماتیک درب‌های کشویی شیشه‌ای هستند که از حسگری استفاده می‌کنند که با تشخیص حرکت در مقابل درب، به طور اتوماتیک باز می‌شوند، این درب‌ها در مکان‌هایی مانند بیمارستان ها، فروشگاه ها، بانک‌ها و… کاربرد دارند. از دیگر گام‌هایی که شرکت جک‌های پارکینگی برای آسانی در تردد به محصولات خود اضافه کرده اند، کنترل جک پارکینگی به وسیله نمایشگر درون منزلی است تا در صورت‌عدم دسترسی به ریموت به بازگشایی درب پارکینگ خود بپردازید.

سرعت حرکت جک پارکینگی

جک برقی تک سرعته: جک تنها با یک سرعت مشخص از ابتدا تا انتهای مسیر باز و بسته می‌شود و سرعت آن تغییر نمیکن.
جک برقی دو سرعته: جک با دو سرعت متفاوت درب را به حرکت در می‌آورد، از لحظه شروع حرکت تا کمی مانده به بسته کامل درب با سرعت اولیه که سریع‌تر است حرکت میکند و در آخر برای جلو گیری از ضربه و ایجاد صدای بالا با سرعتت ثانویه که کند و آرام است بسته می‌شود.


انواع درب برقی پارکینگ

منبع تغذیه جک پارکینگی

منبع تغذیه ۲۴ ولت: این نوع از منبع تغذیه قابلیت نصب باتری را دارد که می‌تواند در هنگام قطعی برق به کار خود ادامه دهد.

منبع تغذیه ۲۲۰ ولت: این نوع منبع تغذیه معمولا قدرت بیشتری دارند و در هنگام قطعی برق می‌توات از ups استفاده کرد در غیر این صورت باید از خلاص کن دستی استفاده کرد.

درب‌های هوشمند و جک اتوماتیک درب پارکینگی همانند دیگر محصولات فروشگاه اینترنتی لایت هوم از چند مدل تشکیل شده است. در این قسمت تمامی این محصولات را با خصوصیات و انواع کارکردهایشان به شما معرفی می‌کنیم، تا با کمک این تجهیزات و سامانه‌های جک درب پارکینگی، تردد آسان‌تری با خودرو خود از درب پارکینگ داشته باشید. انواع درب هوشمند پارکینگی، شامل درب اتوماتیک هیدرولیکی، درب اتوماتیک پنوماتیک، درب اتوماتیک گیربکسی است که هر کدام از این محصول دارای خاصیت‌های متفاوت می‌باشد که در ادامه به توضیح تخصصی آن‌ها می‌پردازیم.


نصب جک برقی

مزایای استفاده از جک پارکینگی

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم تعبیه‌ی جک پارکینگی روی درب‌های سبک و سنگین، درب‌های مجتمع‌های مسکونی یا مکان‌های پر تردد مثل ادارات و مکان‌های دولتی مثل بیمارستان و … با حذف نیروی انسانی هم در هزینه‌ها صرفه جویی میکند و دیگر نیازی نیست در شرایط آب و هوایی نامطلوب برای باز و بسته کردن درب از ماشین پیاده شوید. تنها با فشردن یک دکمه درب به صورت خودکار باز و بسته میشود.

جک پارکینگی در کنترل رفت و آمدها نیز موثر است، زیرا تنها در صورت لزوم باز و بسته میشوند و افراد یا ماشین‌های غریبه اجازه‌ی ورود به مسکن یا ادارات دولتی را ندارند و امنیت این مکان‌ها نیز به خوبی حفظ میشود. در گذشته باز و بسته کردن درب‌های سنگین مکان‌های شلوغ به عهده‌ی نیروی انسانی بود.


درب بازکن برقی کنترلی

خرید انواع جک برقی پارکینگ

خرید انواع جک پارکینگ یکی از فعالیت‌های تخصصی است که توسط شرکت ایمن سنترال در انجام میشود. این شرکت در خرید و فروش انواع جک درب پارکینگ سابقه طولانی دارد و جزو شرکت‌هایی است که بهترین قیمت‌ها را برای محصولات خود که این محصولات از بهترین برندهای روز دنیا هستند در نظر گرفته است. شرکت ایمن سنترال در با بررسی برندهای گوناگون در سراسر دنیا همواره بهترین‌ها را برای فروش به مشتری عرضه میکند که دوام و عمر طولانی را به همراه خواهند داشت.

جک درب پارکینگ ارزان برای ساختمان‌هایی که میزان رفت و آمد در آن‌ها بسیار زیاد است و امکان خراب شدن جک‌های پارکینگی در مدت زمان کوتاه وجود دارد بسیار مناسب میباشد. البته جک درب پارکینگ ارزان باید به نسبت از کیفیت خوبی نیز برخوردار باشد. جک‌های پارکینگی ارزان را اگر از شرکت ایمن سنترال در خریداری نمایید علاوه بر اینکه هزینه‌های خود را تا حد زیادی کاهش میدهید درب‌هایی با کیفیت و عملکرد بسیار مناسب را نیز خریداری خواهید نمود.

جک‌های پارکینگی ارزان که توسط شرکت ایمن سنترال در عرضه میشوند به شرط با کیفیت بودن به مشتری عرضه میشوند. همچنین قیمت‌های در نظر گرفته شده برای این نوع جک‌ها نیز کاملا مقرون بصرفه و اقتصادی در نظر گرفته شده‌اند و با یک تماس و دریافت مشاوره از کارشناسان این مجموعه میتوانید متناسب با بودجه خود بهترین جک پارکینگی با بهترین قیمت را سفارش دهید.


جک درب حیاط

قیمت جک پارکینگی

قیمت جک پارکینگی بر اساس تجهیزات و امکاناتی که دارد تعیین میشود، هرچه جک پارکینگی مجهزتر و قدرتمندتر باشد مسلما قیمت آن نیز بالا می‌رود.

امکانات و تجهیزاتی که جک پارکینگی دارند عبارتند از:

ریموت کنترل، چشمی، سنسورهای ضد مانع، چراغ‌های هشدار دهنده

درب‌های مجهز به جک پارکینگی به کمک حسگرها و چشمی باز و بسته میشوند و موانع را تشخیص میدهد و از برخورد درب و مانع جلوگیری می‌کنند. این ویژگی هم از بروز خسارت جلوگیری میکند هم باعث در امان ماندن درب از ضربه‌های فیزیکی میشود. چراغ‌های هشدار دهنده نیز نقش مهمی در مطلع کردن رانندگان از وضعیت درب ایفا میکنند. جک پارکینگی به وسیله نیروی برق کار میکنند اما در صورتی که برق قطع شد نگران نباشید، زیرا میتوان به صورت دستی نیز این درب‌ها را باز و بسته کرد.

با در نظر گرفتن همه‌ی این امکانات و تجهیزات میتوان قیمت جک پارکینگی را تخمین زد. در گذشته جک‌های پارکینگی فقط به صورت وارداتی بودند اما چندین سال است که جک پارکینگی ایرانی وارد بازار خرید و فروش شده‌اند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند و قابل رقابت با نمونه‌های خارجی هستند. شرکت‌های تولید کننده‌ی ایرانی مثل ایمن سنترال سال هاست در زمینه‌ی طراحی، ساخت و عرضه‌ی جک پارکنیگی مرغوب با بهترین متریال تلاش میکنند و در این زمینه نیز بسیار موفق عمل کرده اند.

خرید کالای ایرانی مزیت‌هایی از جمله راه اندازی چرخ تولید کارخانه‌های ایرانی، مبارزه با بیکاری جوانان، خود کفایی، عدم وابستگی به کالاهای خارجی و کاهش هزینه‌های خرید را به دنبال دارد. در گذشته اعتقاد بر این بود که کالاهای خارجی با کیفیت و استاندارد هستند اما کالاهای ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار نیستند، اما شرکت‌های تولیدی چون ایمن سنترال خط بطلانی بر تمام این ادعاهای پوچ کشیده است. این شرکت در تلاش است با حفظ کیفیت محصولات و عرضه و نصب آن‌ها نیاز به کالاهای خارجی را به حداقل برساند. ایمن سنترال تولید کننده‌ی انواع جک اتوماتیک پارکینگی با قیمت مناسب و کیفیت بالاست.


بهترین برند جک پارکینگی

جک درب ویلا

بسیاری از اماکن یا منازلی ویلایی یا کم تردد به سیستم جک درب پارکینگی‌ای نیاز دارند که در درجه اول قیمت مناسبی داشته باشد و قادر باشد با بهترین کارایی برای زمان طولانی درب پارکینگ را باز و بسته نماید. برندهای سازنده جک پارکینگ ویلا کم تردد معمولا ایرانی و چینی هستند و در صورتی که روزانه کمتر از ۲۰ بار تردد از آن صورت گیرد قادر است سالهای سال به نحو احسن کار نماید.

مشکل اینجاست که گاهی از این سیستم‌ها برای اماکن پر ترددتر استفاده شده و خواه ناخواه عمر مفید دستگاه به شدت کاهش میابد. تنوع این جکهای پارکینگ به این صورت است که در شفت‌های کوتاه تا لنگه دربهای ۲ متری مناسب می‌باشند و در شفت‌های بلند در لنگه درهای تا ۳ متر قادر به استفاده خواهند بود.


مرکز فروش جک درب پارکینگ

قطعات به کار رفته در جک پارکینگ

چشمی – مرکز فرمان – ریموت کنترل – فلاشر – جک بازویی – قطعات نصب

چشمی: دارای سیستم مادون قرمز می‌باشد و اگر خودرو، عابری یا مانعی در مقابل چشمی قرار داشته باشد از باز و بسته شدن درب جلوگیری می‌کند و مانع می‌شود که درب به خودرو صدمه وارد کند.
مرکز فرمان: وظیفه فرمان و باز و بسته شدن و توقف جک‌ها را دارد و در آخر رابط بین ریموت کنترل و جک پارکینگی می‌باشد.
ریموت کنترل: وسیله ارتباطی کاربر با مرکز فرمان می‌باشد. غالبا ۲ ریموت کنترل در پکیج وجود دارد و در مجتمع‌های بزرگ می‌توان تعداد زیادی ریموت را از شرکت تهیه و با مرکز فرمان متصل ساخت.
جک بازویی: ابزاری برای انتقال نیروی الکتریکی به مکانیکی یا هیدرولیکی است.
فلاشر: با علایم و آلارم هشدار دهنده مختلف مانند چشمک زدن، پیام مرکز فرمان را نشان می‌دهد.


جک پارکینگی ایمن سنترال
🔹 نوع جک پارکینگی 🔸 بهترین مدل های جک پارکینگی موجود است
💎 قیمت جک پارکینگی 🥉 نازل ترین قیمت بازار
🚚 بازه سفارش نصب جک پارکینگی 🚛 بازه زمانی 2 الی 4 روزه
🧡 خدمات پس از فروش 💚 مادام العمر
🛠️ نحوه ثبت سفارش 👨‍🔧 تماس با کارشناس فروش ایمن سنترال و انجام سفارش در کمترین زمان


خدمات ایمن سنترال








پاسخگوی آنلاین
پاسخگوی آنلاین
کارشناس پاسخگویی

سلام وقت بخیر 🌹 برای دریافت قیمت محصولات و تخفیف‌های ما تماس بگیرید.

09126788378 واتساپ واتساپ سروش سروش ایتا ایتا