درب آکاردئونی


درب آکاردئونی که با نام های حفاظ آکاردئونی، حفاظ کشویی، حفاظ درب ضد سرقت و حفاظ درب آپارتمان مدل جدید شناخته می شود نوعی حفاظ متحرک برای ساختمان است که روی درب ورودی واحد منازل شخصی و یا درب پارکینگ، درب شرکتهای خصوصی و دولتی و پنجره های ویلا و درب بالکن و درب ورودی دفاتر اداری و ورودی پاساژها نصب می شود.

درب آکاردئونی یا همان حفاظ آکاردئونی حفاظ هایی هستند که امروزه بیشتری تنوع آنها را میتوانیم جلو ورودی آپارتمان ها ببینیم و با همان نگاه اول میتوانید تشخیص دهید چه کاربردی دارند . یکی از مهمترین خدمات ایمن سنترال به تولید درب آکاردئونی اختصاص پیدا میکند . این درب ها از جنس آهن فرفورژه از انواع تسمه ها و پروفیل های آهنی تولید و مونتاژ می شوند . ابعاد حفاظ درب ، انواع مدل درب آکاردئون فلزی و ویژگیهای دربهای آکاردئونی 3 گل ، 4 گل و سایر مدلهای آنها را در مطالب زیر با هم مرور خواهیم کرد .


درب آکاردئونی

خرید درب آکاردئونی

دربهای آکاردئونی که می‌توان گفت از محبوب ترین انواع حفاظ ها می باشد که امنیت بالای هم دارند و می‌توان از آنها به اشکال مختلفی کارایی دریافت کرد و در کنار اینکه ویژگی ها و مزایای خیلی خوبی دارد، خیلی محبوب قرار گرفته و الان در جاهای گوناگونی از این مدل درب ها مورد استفاده قرار می گیرد.

همینطور ویژگی های دیگری هم دارد که به دلیل بر محبوبیت آن قرار گرفته است، برای اینکه شما بیشتر با این درب ها آشنایی پیدا کنید و بدانید که قیمت این نوع محافظ ها چه اندازه میباشد تا آخرین نوشته همراه ما باشید.

درب­ آکاردئونی (Accordion door) از محبوب­ ترین و پرکاربرد­ترین روش ­های حفاظت از منزل و محل کار می­باشد. این درب ها امنیت محیط را تا حد زیادی بالا می برند. از سرقت و ورود افراد غریبه به داخل محیط جلوگیری می کنند. برای حفظ امنیت بیشتر افراد و یا اموال، پیشنهاد می­کنیم علاوه بر انواع درب، از نرده حفاظ های آکاردئونی برروی آن نیز بهرمند شوید. شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که این مدل از درب ها آکاردئونی چگونه باعث افزایش امنیت فضای داخلی میشوند؟ در این مقاله سعی کرده­ ایم اطلاعات بیشتری در رابطه با این درب ها و قیمت آن ها برای شما جمع‌آوری نماییم تا با دانش بیشتر، درب و نرده محافظ مناسب فضای داخلی خود را تهیه نمایید.

در چنین شرایطی عقل سلیم حکم میکند که مالتان را دو دستی بچسبید که سارق در کمین خانه ایست که با سختی آن را آباد کرده اید. شما باید علاوه بر بکار گیری موارد حفاظتی مثل دزدگیر و دوربین مداربسته در منزل، راه ورود سارق را تا حد امکان ببندید. درب آکاردئونی همان چیزیست که شما نیاز دارید. این درب ها همان حفاظ های معمولا کشویی هستند که جلوی درب ورودی واحد ها نصب میشوند.


حفاظ آکاردئونی

قیمت هر متر مربع درب آکاردئونی

قیمت این نوع درب ها به شکل متر مربع محاسبه می گردد و از آنجا که کیفیت درب ها متفاوت است تراکم آهن که در آن استفاده شده است و ابعاد درب ها با یکدیگر تفاوت دارد بنابراین نمی‌توان قیمت ثابتی برای هر مترمربع آن بیان کرد و مغازه ها و فروشگاه های گوناگون قیمت‌های مختلفی بر روی این درب ها می گذارند.

راهنمای خرید درب آکاردئونی

برای اینکه شما این نوع درب ها را خریداری کنید باید ابتدا با مشاورین و متخصصین در این زمینه مشورت کنید باید دقت نمایید که طول این نوع درب ها برای جاهای گوناگون مختلف خواهد بود به طور مثال حفاظ هایی که برای فروشگاه ها استفاده می شود طول آنها بیشتر می باشد و حفاظ هایی که برای واحدهای آپارتمان مورد بهره برداری قرار می گیرد مختلف است.

انواع گوناگونی حفاظ ها می‌توان به نامهای چهار گل و سه گل و تمام گل و دو جداره و ایتالیایی و پیچیده و همینطور سلطنتی اشاره نمود، که هر یک از این ها انواع مختلفی دارد؛ البته می‌توان گفت که مدل دیگری از این نوع درب های آکاردئونی نرده هایی می باشد که به شکل دو لنگه و یا تک لنگه در بازار عرضه می گردد که می توان از وسط به دو طرف بسته و یا بازگردد.

و با اطمینان ترین درب ها همان درب هایی می باشد که به شکل دو جداره هستند که تراکم آنها بالا هست و می تواند در حد بسیار بیشتری حفاظت نماید و اینها سبب میگردد تا اینکه هیچ کس نتواند اجزای درب را به وسیله دستگاه های گوناگون که وجود دارد از همدیگر جدا نماید.

هر اندازه که تعداد این گل‌ها در بدنه بیشتر قرار می‌گیرد فضای خالی آن هم کمتر می گردد و در به ۵ گل بنابراین می توان گفت که هیچ جای خالی در وجود ندارد و این درب های سلطنتی هم از بهترین و زیباترین انواع نرده های آکاردئونی می باشد.

انواع سیستم های حفاظتی برای ایجاد امنیت در ساختمان طراحی شده که برخی پیچیده و برخی ساختار ساده تری دارند. درب های آکاردئونی از ساده ترین و مستحکم ترین سازه های حفاظتی هستند. با نصب درب آکاردئونی می توان از ورود سارقین به داخل ساختمان جلوگیری کرد. در واقع این سازه از درب های ضد سرقت محسوب می شود که قابل نصب در هر فضایی است. حفاظ آکاردئونی به لحاظ جمع شدن شباهت زیادی به ساز آکاردئون دارد. کل سازه را می توان در یک طرف به صورت فشرده جمع کرد و موقع استفاده به شکل اولیه برگرداند.


قیمت حفاظ آکاردئونی

قیمت درب آکاردئونی در تهران

همینطور کارگاه‌های تولیدی برای این نوع درب ها در مشهد وجود دارد که این در را تولید می‌کند و در بازار عرضه می‌کنند و فروشگاه های زیادی وجود دارد در نقاط مختلف شهر که برای خدمات رسانی و همشهریان آماده خدمت رسانی هستند، اما برای قیمت این نوع درب ها نمی‌توان قیمت ثابتی بیان کرد چون قیمتها بسته به عوامل مختلفی هستند که احتمال گوناگونی در آنها وجود دارد.

ما تنها برخی از مدلهای دربهای آکاردئونی را در موارد زیر درج میکنیم اما بدانید که تنوع این درب ها خیلی بالا میباشد . مثلا یکی از مدلهای زیر به نام درب آکاردئونی سلطنتی خود به تنهایی یک مدل درب فرفورژه بشمار میرود و صدها طرح از همین مدل میتوانیم تولید کنیم اما مدلهای 3 گل و 4 گل رایحترینازن مدل دربها بشمار میرود و تولید آنها در کلیه ابعاد استاندارد و سفارشی شما امکان پذیر میباشد

انواع حفاظ درب آکاردئونی

* درب آکاردئونی سه ردیف لوزی
* درب حفاظ آکادئونی سه گل با تسمه عمودی خم دار
* درب آکاردئون 4 لوزی
* درب آکاردیونی تسمه نقش دار
* درب آکادئونی دوبل
* درب اکادئونی دوبل نقش دار
* درب آکاردئونی طرح پیچی
* درب آکادئونی طرح ایتالیایی

حفاظ آکاردئونی مناسب برای پارکینگ، مغازه، بانک ها، پنجره ها، بالکن و تراس، آپارتمان، گاراژ، پاساژ،درب ورودی باغ ، ویلا، حیاط ،ورودی کوچه های بن بست انحصاری

فرمول محاسبه قیمت حفاظ آکاردئونی

طول درب * عرض درب* قیمت هر متر مربع = قیمت کل درب آکاردئونی

عواملی که در قیمت درب تاثیر دارند هزینه ساخت، نصب ، آهن آلات مورد استفاده و ابزار کاربردی می باشد، اما مهمترین عامل تاثیرگذار در قیمت، آهن مورد استفاده می باشد؛ چرا که وزن آهن نیز می تواند در ساخت درب تغییر کند و قیمت را افزایش یا کاهش دهد.

عوامل تاثیرگذار در قیمت درب آکاردئونی

  1. تعداد لوزیها و تسمه ها ( نوع تسمه ) مورد استفاده ، وزن تسمه استفاده شده و چهارچوب حفاظ مهم است.
  2. شرایط نصب حفاظ
  3. مدل ها و طرحهای حفاظ آکاردئونی
  4. رنگهای حفاظ درب
  5. ارتفاع و عرض درب
  6. تعداد لوزیهای به کار رفته در حفاظ

حفاظ درب آهنی

قیمت حفاظ آکاردئونی

در کارخانجات و کارگاههای که وجود دارد و در بازار این شهر عرضه می‌شود فروشگاه های مجازی و اینترنتی در شهر کرج وجود دارد که این نوع درب ها را در انواع گوناگون و مختلف آن وارد بازار می‌کند و به مشتریان تحویل می‌دهد در کرج هم نمی‌توان قیمت قطعی را برای این درب های آهنی بیان کرد.

چون از آنجا که بیان شد این جنس این دربها آهن می‌باشد و آهن هم بسته به دلار هست و دلار هم که دچار نوسانات شدید است.

درب‌های حفاظ آکاردئونی، همان‌طور که از وجه تسمه آن‌ها نیز می‌توان استنباط کرد، به درب‌هایی اطلاق می‌شود که نحوه باز و بسته شدن آن‌ها درست به ساز آکاردئون شباهت دارد. یعنی درب‌هایی که درست مثل یک آکاردئون در یک سو جمع شده و باز می‌شوند و با باز شدن لایه‌ها، بسته می‌شوند. این قبیل درب‌ها یکی از ساده‌ترین و در عین حال مستحکم‌ترین سازه‌های حفاظتی برای محیط‌های بیرونی ساختمان‌ها، و از جمله کم‌جاگیرترین نوآوری‌ها برای کمدها و فضاهای داخلی ساختمان‌ها هستند. برخلاف درب‌های معمولی که برای باز و بسته شدن نیاز به فضایی دارند تا درب را جای بدهند، این درب‌ها در داخل خود جمع می‌شوند و به همین دلیل بهترین گزینه برای درب کمدهایی هستند که به عنوان در اتاق خواب‌های کوچک، جایی برای باز شدن درب کمدها وجود ندارد. همان‌چیزی که در مورد درب‌های کشویی نیز شاهد آن هستیم. با این تفاوت که درب‌های آکاردئونی، به ویژه اگر از متریال خوبی در ساخت آن‌ها استفاده باشد، زیبایی محیط را نیز دو چندان خواهند کرد.


قیمت درب آکاردئونی

بهترین حفاظ درب آپارتمان

هنگامی که شما قصد دارید تا یکی از این دربهای آکاردئونی را خریداری نمایید باید به یکسری نکات توجه کنید تا این که کالای شما مناسب شما و با کیفیت باشد که پر اهمیت ترین ویژگی ها را برای شما بیان خواهیم کرد.

انتخاب کردن درب باید دقت نمایید که شرایطی که شما قرار است در را در آن نصب کنید کاملاً مناسب در باشد مثلاً از لحاظ امنیتی باید بدانید که در به چه اندازه می‌تواند امنیت فضای و خانه و حیاط منزل شما را تامین کند، بنابراین هرچه فضای امنیتی آن پایین تر هست باید دربی با امنیت بیشتر برای آن انتخاب نمایید و باید به استحکام درب هم دقت شود که میزان استحکام آن چه اندازه است.

دربی باید انتخاب گردد که دارای استحکام قوی و مناسب میباشد و همینطور باید در را از فروشنده های معتبر دریافت کنید کسانی که به عنوان فروشنده دارای اعتبار و یا نمایندگی های برندهای معروف در این زمینه هست خریداری کنید و نرده را که بر می گزینید باید کم از کم سه گل باشد و روی آن هم کم مسکن باید دو فضا و جا برای قرار دادن قفل وجود داشته باشد.

و درب باید هنگام باز شدن و بسته شدن سر و صدا نداشته باشد و به راحتی و روانی حرکت نماید و بعد از اینکه نقدها را خریداری نمودید تلاش کنید تا قفلی که محکم و با اطمینان هست بر روی آن نصب نمایید و برای آن هم عموماً از قفل هایی که به نام قفل کتابی هست می توان استفاده نمود البته انواع جدیدی از فصل ها هم وجود دارد که دارای بدنه های فولادی هستند می‌توان از آنها هم استفاده نمود.

اگر می خواهید امنیت آپارتمان خود را بیشتر کنید و به فکر خرید درب آکاردئونی هستید، نکات زیر را به خاطر داشته باشید: پیشنهاد می کنیم حفاظ آکاردئونی موردنظر شما دارای قفل محکم و ایمن باشد تا بتوانید امنیت بیشتری را برای خانه خود فراهم کنید. بهتر است حفاظ آکاردئونی موردنظر شما، کمتر از سه گل نباشد. دربهای آکاردئونی سه گل بسیار استاندارد هستند؛ زیرا هم امنیت ساختمان را حفظ می کنند، هم از ورود سارقین جلوگیری می کنند و هم به راحتی باز و بسته می شوند و سنگین نیستند. در هنگام خرید درب آکاردئونی، به قسمت ریلی آن توجه کنید. قسمت ریلی درب آکاردئونی شما باید روان باشد تا به راحتی باز و بسته شود و شما را اذیت نکند. درب آکاردئونی موردنظر شما باید پرچ یا اتصال دائم محکم و مرغوبی داشته باشد. محکم بودن پرچ، مانع از سنگینی و افتادگی درب آکاردئونی خریداری شده می شود و عمر مفید حفاظ را بالا می برد. توجه کنید که درب آکاردئونی دلخواه شما از پروفیل های مرغوب ساخته شده باشد. بعضی از دربهای آکاردئونی با استفاده از آهن ضایعاتی ساخته می شوند که عمر و دوام زیادی ندارند. درب آکاردئونی خریداری شده باید به آرامی باز و بسته شود و آلودگی صوتی ایجاد نکند. آرام باز و بسته شدن، یکی از ویژگی های اصلی حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی است؛ زیرا سر و صدا در آپارتمان باعث اذیت شدن همسایه ها می شود. درب آکاردئونی مدنظر شما باید زیبایی ظاهری داشته باشد و با درب اصلی خانه شما هماهنگ باشد.


حفاظ کشویی

درب آکاردئونی نیز از جنس آهن می باشد و برای امنیت ساختمانها استفاده می شود و از جمله عوامل پیشگیری کننده سرقت می باشد، نرده آکاردئونی روی قاب در نصب می شود و اصلا فضا را اشغال نمی کند، جمع می شود، و از جمله دلایل استقبال از نرده آکاردئونی نصب آسان آن می باشد چرا که نیازی به تخریب ندارد و استاندارد و طبق اندازه درب ساخته می شود، نرده حفاظ جلوی درب، معمولا با 3 لولا باز و بسته می شود، مدل درب تمام گل یا پنچ گل دو جداره پرخ مخفی، بهترین مدل امنیتی می باشد، و انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی است که به امنیت خود توجه ویژه ای دارند.

بهترین مدل درب آکاردئونی از لحاظ امنیت کدام است؟

بهترین نمونه درب های آکاردئونی مدل چهارگل و پنج گل می باشد که بعلت تعداد تسمه های بیشتر متراکم تر است و خم های طراحی شده مانع از دیلم انداختن و خم کردن درب می شود

اندازه حفاظ های درب آپارتمان چقدر است ؟

درب های آپارتمان اندازه های متفاوتی دارند ولی ابعاد معمول حدود 210*110 می باشد

آیا به تمام شهر ها ارسال دارید؟

بله

معایب درب آکاردئونی چیست؟

اگر از درب آکاردئونی باکیفیتی استفاده نکنید،افراد غیر مجاز به به راحتی میتوانند از سد آن بگذرند صنایع مرکز درب های آکاردئونی با کیفیت و طبق استاندارد های روز طراحی و تولید می کند


حفاظ درب آپارتمان

قیمت درب آکاردئونی سه گل

قیمت این نوع خودروها دارای عواملی هستند و بسته به آن عوامل پایین و بالا می‌رود و چون جنس این دربها مختلف و گوناگون است همینطور طرح‌هایی که در آنها تولید می‌شود دارای انواع مختلفی هستند و مشخصات هر یک از این درب ها با درب دیگر فرق دارد، بنابراین قیمت آنها هم با همدیگر متفاوت است.

بنابراین هنگام خرید این نوع درب ها باید کاملاً دقت کرد که آیا این در مناصب فضا و محیطی که مدنظر شما می باشد هست و تراکمی که این نرده‌ها دارد پایین هست و یا بالا هست و چه اندازه می‌تواند این در برای شما امنیت به وجود بیاورد و همینطور آهن هایی که در آن به کار رفته ، میزان ضخامت آنها چه اندازه است و همین‌طور میزان استحکام این نبردها همه این‌ها عواملی هستند که می‌توانند بر روی کاهش و یا افزایش قیمت‌ها تأثیرگذار باشند.

نصب حفاظ آکاردئونی نسبت به سایر حفاظ ها و روش­های امنیتی دیگر آسان­ تر و همچنین کم هزینه­ تر می­باشد. به یاد داشته باشید تا جوشکاری آن­ را به یک جوشکار ماهر بسپرید تا به آسانی صاحب یک درب آکاردئونی و یک محافظ ایمن شوید. می­توانید برای مکان­هایی با مساحت کم، از درب­های یک لنگه و برای محوطه ­های باز و مساحت ­های بزرگ­تر از درب­ های دولنگه استفاده کنید. درب ­های آکاردئونی یک لنگه و دولنگه که دارای سیستم سخت ­افزاری قفل و لولا می­باشند، اغلب از لحاظ تامین امنیت، عملکرد قابل قبولی دارند و ضریب امنیت بالایی را دارا هستند. حفاظ آکاردئونی از تعداد زیادی مفصل یا پرچ تشکیل شده است، این قسمت‌ها باعث شده تا حفاظ بتواند انعطاف پذیر بصورت کشویی یا کرکره‌ای باشد و حالت آکاردئونی را داشته باشد. اما این مفاصل با پرچ‌های فولادی نمره 5 بهم محکم شده‌اند.


گارد درب

برای محاسبه قیمت درب آکاردئونی ، همانطور که گفته شده این قیمت بر حسب متر مربع محاسبه می شود، و ابزارآلات و مقدار مواد به کار برده شده در ساخت آن نیز موثر است ، و مناسب ترین قیمت نرده حفاظ ، حفاظهای درب سه گل و دو خم می باشد، و معمولا طول هر گل نیز 50 سانتی متر است، و در طرحهای و مدلهای مختلف در بازار موجود می باشد، البته برای اینکه گزینه های قیمت مناسبتری هم داشته باشید می توانید از حفاظهای دست دوم هم استفاده کنید و از لحاظ اندازه هم اشکالی به وجود نمی آید، چرا که چون این حفاظها تاشو هستند می توان آن را به اندازه دلخواه تبدیل کرد، ولی به دلیل اندازه های متفاوت لولا و چارچوب ورودی مکانهای مورد استفاده، ممکن است در این نقطه به مشکل بربخورید.


محافظ درب

درب آکاردئونی همانطور که از نام آن مشخص است برای محافظت از درب های ورودی به کار می رود، و نام دیگر آن حفاظ کشویی می باشد و از بهترین و مقاومترین مواد ساخته می شود، حفاظ آکاردئونی در داخل یا خارج ساختمان و برای حفاظت از امنیت ساختمان نصب می شود. حفاظ آکاردئونی انواع مختلفی مانند 3 گل، 4 گل، 5 گل یا تمام لوزی دارد و به دسته های حفاظ فانتزی یا اروپایی ، حفاظ ایتالیایی و پیچی تقسیم می شود.

با کیفیت ترین و پرفروشترین حفاظ درب آپارتمانی ، حفاظ آکاردئونی آهنی ( فلزی ) می باشد، که آن را می توان با قیمتی بسیار مناسب خریداری کرد، و به راحتی قابل نصب و اجرا کرد… طراحی سازه های حفاظ آکاردئونی به شکلی است که با نمای ساختمان هماهنگی ایجاد می کند و در زیبایی آن نیز نقصی ایجاد نمی کند. برای اطلاع ار آخرین قیمت های حفاظ آکاردئونی و انواع نرده های حفاظ با ما تماس بگیرید.


قفل مخفی حفاظ

نقص حفاظ آکاردئونی پشت درب ضد سرقت، قسمت جای قفل آویز روی در آنها است. اگر افراد یکی از بهترین حفاظ‌های آکاردئونی را خریداری کرده باشند اما قفلی با ضریب اطمینان پایین بروی آن قرار داده شده باشد، باید به این نکته توجه شود که قفل یکی از نکات مهم برای درب ورودی آپارتمان است. قفل مخفی یکی از آپشن‌های حفاظ آکاردئونی محسوب شده بطوری که قفل‌های مخفی در داخل چهار چوب درب آکاردئونی کار شده و این یک مزیت بوده که باعث می‌شود تمام راه‌های دسترسی به قفل محدود شده و حتی با سنگ فرز هم نتوان قفل را برش داد. قفل‌های کار شده بروی درب با کلید ناودانی بوده یعنی نوعی از کلید که حتی اکثر کلید سازی‌های سطح شهر و بازار نمی‌توانند از روی آن کپی کنند. قفل های آویز به صورت دو زبانه قفل در بالا و پایین حفاظ قرار دارند که امکان نصب انواع قفل ها بر روی آن ها امکان پذیر است. اما از آنجایی که یکی از روش های رایج نفوذ به حفاظ آکاردئونی، شکستن زبانه قفل های آویز است. از این رو بهتر است برای بالا بردن ضریب امنیت درب آکاردئونی از قفل مخفی استفاده شود. قفل مخفی در واقع محفظه ای تعبیه شده در کلاف چهارچوب درب آکاردئونی است که قفل کتابی در آن قرار میگیرد. بدین ترتیب دیگر زبانه قفلی مشخص نیست که سارقان اقدام به شکستن آن کنند. استفاده از قفل مخفی یا قفل توکار ضریب امنیت درب آکاردئونی را به شدت بالا میبرد. علاوه بر بالا رفتن ضریب امنیت، استفاده از این نوع قفل، سهولت استفاده از درب آکاردئونی را نیز افزایش میدهد.


حفاظ درب ضد سرقت

شاید برای شما باور نکردنی باشد که ساختار این حفاظ آهنی جمع شو مقاوم بر پرچ های کوچکی استوار است. در واقع پرچ های فولادی استفاده شده در حفاظ آکاردئونی، پیوند دهنده تسمه ها و شبکه های داخلی این حفاظ هستند. شکسته شدن و یا باز شدن این پرچ ها به منزله فروپاشی ساختار درب آکاردئونی و نفوذ به آن است. با توجه به ساختار درب آکاردئونی، پرچ های این حفاظ به دو نوع اصلی و فرعی تقسیم میشوند. این پرچ های اصلی هستند که با باز شدن و شکستن آنها، ساختار درب آکاردئونی فرو میپاشد. استفاده از پرچ های خزینه خورده بهترین راه برای بالا بردن ضریب امنیت درب های آکاردئونی معمولی میباشد. اما بهترین راه این است که پرچ های اصلی حفاظ توسط یک لایه تسمه مخفی شوند. بدین ترتیب به هیچ عنوان سارقین توان باز کردن پرچ های درب آکاردئونی را نخواهند داشت.


حفاظ پشت درب آپارتمان

درب آکاردئونی نوعی حفاظ کشویی به شمار می‌رود که برای امنیت بیشتر جلو درب ورودی واحدهای آپارتمان، شرکت و یا مغازه نصب می‌شود. برای آشنایی بیشتر با درب آکاردئونی و انواع و اقسام آن‌ها و کاربردهایشان، در ادامه این مقاله همراه ما باشید. امنیت و راحتی دو فاکتور مهم در انتخاب محیط زندگی و کار هستند. درب آکاردئونی در کنار زیبایی ظاهری و دوام، هر دو فاکتور امنیت و راحتی را تامین می‌کنند و می‌توانند در بسیاری از موارد، بهترین گزینه باشند.

تعیین قیمت حفاظ آکاردئونی

حفاظهای آکاردئونی حفاظهایی هستند که عمده متریال و قطعات تشکیل دهنده آن تسمه و پروفیل است . تسمه های بکار رفته در درب آکاردئونی مهمترین فاکتور در ساختار حفاظهای آکاردئونی میباشد . اما مواردی که تعیین کننده قیمت نهایی این دربها است نوسان قیمتی است که در گزینه های زیر رخ میدهد

  • اولین فاکتور قیمت درب آکاردئونی ارزش پول ملی و نوسان قیمت ارز و سکه میباشد
  • همچنین قیمت تسمه آهن که تعیین کننده مواد اولیه آهن است نیز تاثیر بسزای در آهن فرفورژه و تسمه و… دارد
  • هزینه های نیروی انسانی
  • تعیین تعداد تسمه ها یا همان تراکم تسمه های درب
  • ضخامت تسمه یا تعیین تکی و دوبل تسمه های حفاظ
  • طرح تسمه و طرح گلنرده های تاج حفاظ نیز تاثیر در قیمت نهایی دارد
  • ابعاد درب ، مدل بازشو و نوع یراق و قفل حفاظ نیز تاثیرگذار میباشد

حفاظ جمعشو

برای آشنایی بیشتر با این مدل حفاظ امنیتی از نام آن شروع کنیم. درب‌های آکاردئونی، به درب‌هایی اطلاق می‌شود که نحوه باز و بسته شدن آن‌ها درست به ساز آکاردئون شباهت دارد. یعنی درب ‌هایی که درست مثل یک آکاردئون در یک سو جمع شده و باز می‌شوند و با باز شدن لایه‌ها، بسته می‌شوند. این قبیل درب‌ها یکی از ساده ‌ترین و در عین حال مستحکم‌ترین سازه‌های حفاظتی برای محیط‌ های بیرونی ساختمان‌ها و هم چنین کم ‌جاگیرترین نوآوری‌ها برای کمدها و فضاهای داخلی ساختمان‌ها هستند. سیستم و ساختار درب آکاردئونی نسبت به بسیاری از انواع حفاظ‌های امنیتی، ساده‌تر است از این رو بسیاری از افراد درب آکاردئونی را ترجیح می‌دهند. برخلاف درب‌های معمولی که برای باز و بسته شدن نیاز به فضایی دارند تا درب را جای بدهند، این درب‌ها در داخل خود جمع می‌شوند و به همین دلیل بهترین گزینه برای درب کمدهایی هستند که به عنوان در اتاق خواب‌های کوچک، جایی برای باز شدن درب کمدها وجود ندارد. همان‌چیزی که در مورد درب‌های کشویی نیز شاهد آن هستیم. با این تفاوت که درب‌های آکاردئونی، به ویژه اگر از متریال خوبی در ساخت آن‌ها استفاده باشد، زیبایی محیط را نیز دو چندان خواهند کرد.


حفاظ آکاردئونی پنجره

حفاظ پنجره متحرک یکی از انواع سازه های حفاظتی است که در پنجره های بیرونی ساختمان نصب می شود. شکل ظاهری حفاظ و نوع حرکت آن تفاوت زیادی با انواع حفاظ پنجره آهنی دارد. همین امر موجب شده تا در مورد استحکام و ایمنی حفاظ متحرک حرف های ضد و نقیض زده شود. برخی از افراد تصور می کنند که حفاظ پنجره متحرک به اندازه دیگر سازه های حفاظتی ایمن نیست. انواع حفاظ پنجره باید بتواند ساختمان را در برابر دستبرد و سرقت حفظ کند. ساخت حفاظ پنجره از داخل به نحوی که از داخل قابل باز و بسته شدن است، یکی از انواع حفاظ است که مخصوصاً برای پنجره‌های بزرگ کاربرد دارد. حفاظ پنجره آهنی در دو نوع ثابت و متحرک ساخته می شود. انواع حفاظ پنجره ثابت قابلیت حرکت ندارند و به بدنه بنا و یا قاب پنجره اتصال دارند. حفاظ ثابت سالهاست که در ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و کارگاه های تولید نصب می شود. کارایی این حفاظ به لحاظ استحکام و امنیتی بسیار بالاست. اما حفاظ پنجره متحرک از انواع سازه های مدرن و جدیدتر است که امروزه در بسیاری از ساختمان های لوکس نصب می شود. با نصب حفاظ متحرک، امکان باز کردن آن به سادگی وجود دارد. حفاظ آکاردئونی، حفاظ ریلی، حفاظ کشویی همگی اشاره به یک نوع سازه ایمنی دارد. این حفاظ قابلیت باز شدن را دارد. موقع نصب حفاظ یک ریل مخصوص در پشت پنجره نصب می شود که جهت حرکت حفاظ پیش بینی شده است. در واقع نرده حفاظ روی ریل جا به جا می شود. در زمان حضور در منزل می توانید حفاظ را جمع کنید. طریقه ساخت نرده های حفاظ آکاردئونی طوری است که قابلیت جمع شوندگی را دارد. این سازه اغلب بر روی درب ورودی آپارتمان نیز نصب می شود و حتما نمونه های آن را در ساختمان های زیادی دیده اید.


حفاظ کرکره ای

در ساخت درب آکاردئونی بهتر است از رنگ کوره ای درجه یک استفاده شود. درب های آکاردئونی و دیگر حفاظ ها به دلیل اینکه در محیط خارج از خانه قرار میگرند و در شرایط آب و هوایی مختلفی هستند. همچنین به دلیل اینکه دائما باز و بسته میشوند و مورد استفاده قرار میگیرند. باید در ساخت آن از رنگی استفاده کرد که در شرایط آب و هوایی متفاوت و باز و بسته شدن مکرر، رنگ ریختگی پیدا نکند. رنگ کوره ای الکترواستاتیک از بهترین رنگ ها برای استفاده در درب آکاردئونی است. این رنگ به صورت پودری است و پس از پاشیده شدن بر روی درب آکاردئونی، وارد کوره میشود. کوره دارای دمای ۲۵۰ درجه سانتی گراد است و درب آکاردئونی رنگ آمیزی شده در این دما پخته میشود. و به اصطلاح میتوان گفت رنگ به خورد آهن میرود. رنگ آمیزی به این شیوه موجب میشوند رنگ درب آکاردئونی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد. همچنین در شرایط آب و هوایی مختلف و باز و بسته شدن های مکرر، رنگ ریختگی پیدا نمیکند. مزیت دیگری که رنگ کوره ای دارد، زیبایی بصری آن است.


حفاظ ریلی

یکی از بهترین راهکارها برای جلوگیری از سرقت و ورود افراد غریبه، نصب درب آکاردئونی است. اگر هنوز حفاظ آکاردئونی را نصب نکرده اید، بهتر است هرچه زودتر به فکر نصب آن باشید تا خطر سرقت و... را به صفر برسانید. در این نوشته می خواهیم شما را با انواع مدلهای حفاظ کشویی و درب فلزی آشنا کنیم تا بتوانید از بین آنها، مدل موردنظر خود را انتخاب کنید. یکی از بهترین گزینه ها برای افزایش امنیت ورودی ساختمان، نصب درب آکاردئونی است. شکل این دربها مانند ساز آکاردئون است و قابلیت باز شدن و بسته شدن را دارند. نصب درب آکاردئونی به عنوان حفاظ درب آپارتمان، هم در ساختمانهای تجاری و اداری و هم در ساختمانهای مسکونی قابل اجرا است. درب آکاردئونی به درب کشویی و کرکره ای نیز معروف است؛ زیرا به دلیل ساختار شبکه ای روی آن، با فشار دست جابه‌جا شده و به راحتی جمع می شود.


حفاظ در

1. حفاظ 3 گل آکاردئونی

این حفاظ ها همانطور که از نامش پیداست دارای 3 ردیف لوزی از جنس تسمه به صورت افقی میباشد که ابعاد لوزی ها میتواند سفارشی و متناسب با سلیقه مشتری در نظر گرفته شود اما انتخاب در برخی موارد نیاز به محاسبات فنی دارد :

  • ابعاد کلی درب : طول ، عرض و ارتفاع
  • ضخامت تسمه های مد نظر مشتری
  • سایز پروفیل مد نظر مشتری

2. درب آکاردئونی 4 گل

درب های 4 گل نیز مشابه درب های 3 گل میباشند با این تفاوت که 4 ردیف لوزی در سر تا ته درب ها بکار میرود . استاندارد تولید این درب های نیز مشابه دربها 3 گل میباشد

  • جنس کل دربهای آکاردئونی از آهن فرفورژه میباشد
  • ضخامت تسمه ها متفاوت و متناسب با نیاز مشتری است
  • لولا و نوع ثابت و کشویی دربها متناسب با سلیقه مشتری تولید میشود

3. حفاظ آکاردئونی خم

درب آکاردئونی 3 گل و 4 گل خم حفاظهایی هستند که به جای برش تسمه ها و اتصال گره ها از روش خمکاری تسمه ها استفاده شده است . دو نوع این حفاظ ها تولید میشود :

  • درب های کشویی
  • درب های ثابت

جلوه واقعی این دربهای آکاردئونی به کشویی بودن آنها میباشد اما گاها مشتری دوست دارد که این حفاظ ها ثابت بوده و پنجره ای باز شود و در هر حالت سلیقه مشتری معیار اصلی تولید ماست

4. درب آکاردئونی پیچی

حفاظ های پیچی خلاقیتی است که یکی از ویژگیهای آهن فرفورژه ” انعطاف پذیری فرفورژه ” را به رخ میکشد .این حفاظها در برخش خاصی از تسمه دارایی ظاهری پیچ مانند است که در کوره این طرح روی تسمه سوار میشود . ویژگیهای خاص و مشترک این نوع حفاظ آکاردئونی با سایر دربها در موارد زیر است

  • ظاهری بینظیر و کاملا اندازه برداری شده و منظم
  • دارای پیچ های بسیار شیک و مقاوم در راستای عمودی تسمه دربها
  • کیفیت پوشش رنگ کوره ای بسیار عالی
  • قابلیت پتینه کاری روی گل نرده های حفاظ
  • فضای بسیار کم در مدلهای 4 گل حهت حلوگیری از نفوذ ابزار سارقین

5. حفاظ آکاردئونی پرچ مخفی

حفاظهای پرچ مخفی نمونه دیگری از گزینه هایی است که بیشتر از ظاهر به امنیت درب و تنوع در لوزی ها اهمیت داده است . این حفاظ ها به طور کلی میتوانند با مزایای زیر نظر شما را جلب کنند

  • استفاده از پرچ ها جهت حذف نیاز به پیچ و پین
  • پوشش کامل پرچ ها جهت جلوگیری از فعالیت سارقین و استفاه از اهرم ها
  • استفاده از لوزی های دوبل جهت بستن روی پرچ ها و جلوگیری از سوراخ کردن پرچ توسط سارقین
  • استحکام دوبل شده جهت پایین آوردن توان سارقین در برش درب آکاردئونی

6. درب آکاردئونی تمام لوزی

درب های تمام لوزی مطمئنترین دربهای آکاردئونی ایمن سنترال میباشد . این دربها با استفاده از اتصال های لوذی و زنجیره ای در نگاه اول برای سارقین یک کابوس است . نفوذ با هر ابزاری و وسیله برشی میتواند به این دربها غیر ممکن باشد وهمینطور مزایای زیر برای مشتریان :

  • سر تا ته حفاظ پوشیده از تسمه های لوزی شکل است و فضایی برای فعالیت سارقین ندارد
  • به صورت زنجیره ای با دیگر تسمه ها در ارتباط بوده و استحکام را چند برابر میکند
  • کل درب از آهن فرفورژه تولید شده و قابلیت برشکاری ، جوش پذیری و انعطاف پیذیری چشمگیری دارد
  • عملیات جوشکاری co2 کاملا با ظرافت و تمیزی خط جوش ها بدون هیچ گونه نگرانی از ظاهر همراه است
  • نصبی آسان بر خلاف آنچه که در ظاهر نشان میدهد دارد
  • قضاوت ماندگاری و زیبایی این درب آکاردئونی نیز با شما

7. درب آکاردئونی سلطنتی

و اما متنوعترین حفاظ آکاردئونی را در پایان با هم دنبال کنیم . این نوع حفاظ همانطور که در ظاهر آن میبینید در روی سطح خود عملیات فرزکاری سی ان سی را پشت سر گذاشته است . همانطور که میدانید دربهای فرفورژه سی ان سی متنوعترین دربهای فرفورژه میباشد و از طرفی این نوع درب آکاردئونی قابلیت سی ان سی شدن را دارد .

  • انواع و اقسام طرح های مد نظر را میتوانید به نرم افزار کتیا یا سالید بدهید
  • سپس با استخراج جی کد ها ماشین کاری فرز سی ان سی با ابزار تراش مخصوص طرح را روی درب آکاردئونی پیاده میکند
  • هزاران طرح با عمقهای فرزکاری متفاوت و سبک طرح ها برای پیاده سازی روی ان حفاظ ها وجود دارد
  • تلرانس ماشین کاری بسیار دقیق ( تا دقت 0.01 ) ظاهری بسیار شیک را به شما تحویل میدهد

حفاظ آکاردئونی

همان طور که از نام این درب پیدا است، جنس آن آهنی است در نتیجه می‌توان گفت استحکام بسیار بالایی دارد. درب‌های آکاردئونی آهنی پس از ساخته شدن با رنگ کوره‌ای رنگ آمیزی می‌شوند تا در اثر رطوبت و یا عوامل محیطی زنگ نزد. پس می‌توان از آن در محیط‌های خارجی نیز استفاده کرد. استحکام و مقاومت این مدل حفاظ آکاردئونی در مقایسه با انواع دیگر بیشتر است و البته طرفداران بیشتری نیز دارد. همیشه امنیت منزل یکی از مهم ترین و قابل بحث ترین مواردی است که هر شخصی را درگیر خود میکند. داشتن امنیت منزل برای مواردی که شما منزل نیستید و یا خانواده شما تنها در منزل هستند اهمیت ویژه تری پیدا میکند. با سرسام آور شدن قیمت لوازم خانگی به طبع سرقت از منازل هم افزایش یافته و امنیت منازل به شدت تحت تاثیر قرار میگیرد. بخصوص در آپارتمانهایی که تعداد واحد های آن زیاد هستند، این مشکل به کرات بسته به موقعیت منطقه ای آپارتمان پیش می آید که سرقتی هر چقدر هم ناچیز، اتفاق می افتد.


حفاظ ساختمان

درب آکاردئونی با مدلها و طرحهای مختلف تولید می شود و به همین دلیل است که قیمت درب آکاردئونی به اندازه و طرح آن بستگی دارد. ضریب امنیت حفاظ آکاردئونی بین 90 تا 99 درصد است؛ یعنی اینکه سارقان نمی توانند آن را باز کنند و برای باز کردن درب آکاردئونی باید از سنگ فرز استفاده کنند که بسیار پرسروصداست! درب 3 گل، 4 گل و 5 گل از جمله انواع دربهای آکاردئونی هستند. منظور از گل، 2 ردیف لوزی افقی است که به صورت موازی روی حفاظ ساخته می شود. هرچه تعداد گلهای حفاظ آکاردئون بیشتر باشد، امنیت آن نیز بیشتر است. بهترین نوع حفاظ پشت درب آپارتمان، درب آکاردئونی تمام گل است که 4 لایه تسمه عمودی دارد و شما می توانید خیال خود را از بابت امنیت ساختمانتان راحت کنید.


حفاظ آپارتمان

موارد نصب درب های آکاردئونی

این درب های با کاربرد امنیت بیشتر منزل، معمولا جلوی درب ورودی واحد نصب میشوند، اما کاربرد های درب های آکاردئونی فقط به اینجا ختم نمیشود و شما میتوانید این درب ها را در موارد زیر مشاهده کنید؛

  • درب پارکینگ
  • درب فروشگاه ها
  • درب های آکاردئونی کارگاهی
  • درب زیر زمین
  • جدا کننده فضا در فضا های اداری
  • قفس حیوانات وحشی در باغ وحش ها
  • ایست بازرسی ها
  • پنجره طبقات پایین
  • دیواره حفاظ منبع آب و …

حفاظ آکاردئون

درب آکاردئونی آهنی چیست؟

درب آکاردئونی آهنی نوعی درب تاشو است که از لت های آهنی ساخته شده و مانند آکاردئون به هم تا می شود. این نوع درب به دلیل دوام و ویژگی های امنیتی آن معمولا در اماکن تجاری مانند کارخانه ها، انبارها و انبارها مورد استفاده قرار می گیرد.


قیمت درب آکاردئونی آهنی

چرا درب آکاردئونی آهنی بخریم؟

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا ممکن است یک درب آکاردئونی آهنی برای ملک خود خریداری کنید. اولاً، این درها یک لایه امنیتی اضافی ایجاد می کنند و دسترسی مزاحمان به ملک را دشوارتر می کند. علاوه بر این، آنها بادوام و کم نگهداری هستند و تضمین می کند که برای سال های طولانی بدون نیاز به تعمیر یا تعویض مکرر دوام خواهند داشت.


خرید درب آکاردئونی فلزی

قیمت درب آکاردئونی آهنی

قیمت درب آکاردئونی آهنی بسته به عوامل مختلفی از جمله اندازه درب، ضخامت نوارهای آهنی و هر ویژگی اضافی مانند مکانیزم قفل یا عناصر تزئینی می تواند متفاوت باشد. در حالی که این درب ها ممکن است گران تر از درب های سنتی باشند، امنیت و دوام اضافه ای که ارائه می دهند آنها را به سرمایه گذاری ارزشمندی برای بسیاری از صاحبان ملک تبدیل می کند.


حفاظ آکاردئونی کشویی

نصب درب آکاردئونی آهنی

نصب درب آکاردئونی آهنی به طور معمول نیازمند خدمات یک پیمانکار حرفه ای است که تجربه کار با این نوع درب را دارد. فرآیند نصب شامل اتصال درب به قاب با استفاده از لولاهای سنگین و محکم کردن قفل یا مکانیسم های دیگر در محل است. اطمینان از نصب صحیح درب برای به حداکثر رساندن مزایای امنیتی آن ضروری است.


نصب درب آکاردئونی

انتخاب درب آکاردئونی آهنی با اندازه مناسب

هنگام انتخاب درب آکاردئونی آهنی، بسیار مهم است که اندازه ای را انتخاب کنید که متناسب با دهانه ای باشد که می پوشاند. این نیاز به اندازه گیری دقیق هم از عرض و هم ارتفاع دهانه دارد تا اطمینان حاصل شود که درب به درستی جا می شود. همچنین ممکن است لازم باشد که وزن درب را در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل شود که می توان به راحتی آن را باز و بسته کرد بدون اینکه به لولاها یا چارچوب آسیب وارد شود.


مرکز فروش درب آکاردئونی

مزایای درب آکاردئونی آهنی

به طور کلی، درب آکاردئونی آهنی مزایای بی شماری را برای صاحبان املاک تجاری فراهم می کند، از جمله امنیت بیشتر، دوام و نگهداری کم. این درب‌ها در اندازه‌ها و سبک‌های مختلف برای مطابقت با نیازها و ترجیحات مختلف در دسترس هستند، و آنها را به گزینه‌ای همه‌کاره برای بسیاری از انواع خواص تبدیل می‌کند. در حالی که ممکن است نیاز به سرمایه گذاری اولیه بالاتری نسبت به درب های سنتی داشته باشند، مزایای بلند مدت آنها را به سرمایه گذاری ارزشمند تبدیل می کند.


نرده محافظ متحرک آکاردئونی

درب آکاردئونی آهنی چیست و چگونه نصب شد؟

ایمن سنترال یک کارخانه آپارتمان سازی محبوب است که فضاهای زندگی امن و ایمن را در اختیار ساکنان خود قرار می دهد. این کارخانه برای اطمینان از امنیت ساکنان، یک درب ضد سرقت و همچنین یک درب آکاردئونی آهنی در پشت آن تعبیه کرده است. در این مبحث در مورد درب آکاردئونی آهنی، نحوه خرید، قیمت درب و نحوه نصب آن صحبت خواهد شد.

درب آکاردئونی ضد سرقت

درب آکاردئونی ضد سرقت نوعی در است که از صفحات فلزی که با لولا به هم متصل شده اند تشکیل شده است. طراحی درب به آن اجازه می دهد تا مانند آکاردئون به عقب برگردد و نام آن به همین دلیل است. این درب ها معمولاً برای اهداف امنیتی استفاده می شوند زیرا بادوام هستند و نفوذ به آنها دشوار است. در ایمن سنترال درب آکاردئونی آهنی پشت درب ضد سرقت قرار می گیرد تا محافظت بیشتری از آپارتمان ها داشته باشد.


بهترین مرکز فروش درب های حفاظ

درب آکاردئونی آهنی چگونه خریداری شد؟

درب آکاردئونی آهنی در ایمن سنترال از یک تامین کننده محلی که متخصص در و دروازه های امنیتی است خریداری شده است. تیم مدیریت در کارخانه آپارتمان تحقیقات گسترده ای را برای یافتن یک تامین کننده قابل اعتماد انجام داد که بتواند درب باکیفیت را در حد بودجه آنها فراهم کند. پس از ارزیابی چندین گزینه، سرانجام در مورد تامین کننده ای تصمیم گرفتند که بهترین کیفیت را نسبت به قیمت ارائه دهد.


چگونگی سفارش درب آکاردئونی

قیمت درب آکاردئونی آهنی چقدر بود؟

در حالی که نمی‌توانیم قیمت دقیق درب آکاردئونی آهنی را در ایمن سنترال اعلام کنیم، می‌توان گفت که این قیمت در حد بودجه تیم مدیریت بوده است. قیمت درب آکاردئونی آهنی بسته به عوامل مختلفی مانند اندازه، طراحی و متریال مورد استفاده می تواند متفاوت باشد. در ایمن سنترال، تیم مدیریت توانست تامین کننده ای پیدا کند که یک درب با کیفیت بالا با قیمت مناسب ارائه دهد.


ابعاد درب آکاردئونی

مزایای نصب درب آکاردئونی آهنی چیست؟

نصب درب آکاردئونی آهنی به خصوص در ساختمان های مسکونی مانند کارخانه های آپارتمان نشینی مزایای متعددی دارد. این درب ها امنیت و محافظت بیشتری در برابر نفوذ، سرقت و سایر انواع نفوذ ایجاد می کنند. علاوه بر این، آنها بادوام هستند و می توانند شرایط آب و هوایی سخت را تحمل کنند، و آنها را به گزینه ای ایده آل برای مناطق مستعد دماهای شدید تبدیل می کند. در نهایت، درب‌های آکاردئونی آهنی نیاز به حداقل تعمیر و نگهداری دارند و به راحتی تمیز می‌شوند، و این باعث می‌شود که درب‌های آکاردئونی آهنی به هر ساختمانی افزوده شوند.

درب آکاردئونی آهنی چگونه نصب شد؟

نصب درب آکاردئونی آهنی در ایمن سنترال توسط تیمی از متخصصان استخدام شده توسط تامین کننده انجام شد. قبل از نصب، تیم ابعاد درب را اندازه گیری کردند تا مطمئن شوند که درب کاملاً جا می شود. سپس آنها شروع به نصب پانل های فلزی یکی یکی کردند و آنها را با لولا وصل کردند تا تمام درب کامل شود. پس از اتمام نصب، تیم درب را آزمایش کرد تا مطمئن شود که درست کار می کند.


درب آکاردئونی ایمن سنترال
🔹 نوع درب آکاردئونی 🔸 بهترین مدل های درب آکاردئونی موجود است
💎 قیمت درب آکاردئونی 🥉 نازل ترین قیمت بازار
🚚 بازه سفارش نصب درب آکاردئونی 🚛 بازه زمانی 2 الی 4 روزه
🧡 خدمات پس از فروش 💚 مادام العمر
🛠️ نحوه ثبت سفارش 👨‍🔧 تماس با کارشناس فروش ایمن سنترال و انجام سفارش در کمترین زمان




پاسخگوی آنلاین
پاسخگوی آنلاین
کارشناس پاسخگویی

سلام وقت بخیر 🌹 برای دریافت قیمت محصولات و تخفیف‌های ما تماس بگیرید.

09127800603 واتساپ واتساپ سروش سروش ایتا ایتا